środa, 22 marca 2017

Panel Gospodarstw Domowych - badanie GFK

Jakiś czas temu zakwalifikowaliśmy się rodzinnie do programu GFK - Panel Gospodarstw Domowych. Badanie polega na rejestrowaniu codziennych zakupów (tj. wszystkich artykułów codziennego użytku jakie kupujemy - produktów spożywczych, chemii, prasy, elektroniki i sprzętu elektrycznego).


Do rejestrowania produktów używamy specjalnego skanera i książek z kodami kreskowymi sklepów i produktów (a przede wszystkim skanujemy prawdziwe kody z opakowań kupionych rzeczy).
Skanowanie zajmuje trochę czasu, ponieważ poza samym zeskanowaniem kodu sklepu i poszczególnych produktów należy zaznaczyć dodatkowe informacje dotyczące np. ilości opakowań, wagi, rodzaju produktu i promocji, ale po kilku razach robi się to coraz szybciej. Ja staram się skanować produkty od razu po powrocie ze sklepu, podczas rozpakowywania zakupów ale zdarza mi się też robić to np. kolejnego dnia.
Nie polecam tego jednak osobom, które nie lubią się angażować w takie projekty i nie mają zbyt dużo czasu.


Za skanowanie otrzymujemy punkty, które później możemy zamienić na nagrody (dużo lepsze niż w panelu do wypełniania ankiet GFK). Dodatkowo dwa raz w roku przyznawane są nagrody pieniężne.

Dopiero zaczynam swoją przygodę z Panel Gospodarstw Domowych, dlatego ciężko mi powiedzieć, czy wysiłek jest wart zachodu. Za jakiś czas zdam Wam relację i opiszę jak to wygląda z perspektywy czasu, ile punktów będę miała po kilku tygodniach i czy ogólnie dalej będę chciała (i miała czas) się w to bawić. A póki co kupujemy i skanujemy!

``
Nabór do projektu trwa cały czas, wystarczy wysłać ankietę i czekać na telefon od GFK. Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie TUTAJ.

A może ktoś z Was skanuje produkty w Panel Gospodarstw Domowych? Chętnie dowiem się jakie są Wasze opinie i wrażenia!
MT

5 komentarzy:

  1. Witaj! Powiedz jak opinie na temat gfk? Jakoes nagrody juz dostałaś?
    + jak wygląda w razie czego proces rezygnacji?Zastanawiam się czy się zgłaszać czy nie;) szukałam posta na ten temat, ale nie znalazłam... jeżeli był to przekieruj mnie;)
    Pozdrawiam!
    PS super blog! Zostanę na dłużej ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto spróbować bo ewentualna rezygnacja jest bezproblemowa, po prostu zgłaszasz rezygnację i firma przysyła kuriera po skaner :) Co do nagród to wszystko zależy czego oczekujesz, ja na razie uzbierałam na 1 kartę prezentową za 50 zł, bo nagrody rzeczowe mnie nie interesują. W tym roku zmieniły się zasady i można wymieniać punkty na gotówkę. Niedługo przygotuję wpis z podsumowaniem roku skanowania - zapraszam :)

      Usuń
  2. Ja również należe do tego badania. W skanowaniu uczęstniczy cała rodzina :) Polecam, bo pozwala mi świetnie kontrolować budzet domowy, zmiany cen a przy okazji można zdobyte pkt wymienić na nagrody. Otrzymałem już odkurzacz a teraz zbieram na coś innego ;] Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤