czwartek, 11 stycznia 2018

Walentynkowe pomysły od Rosegal

Jeśli lubicie zakupy w chińskich sklepach początek stycznia to najwyższy czas aby pomyśleć o walentynkowych prezentach. W sklepie Rosegal od jutra startuje specjalny dział Rosegal Valentines Gift, w którym znajdziemy wszystko to, co może się przydać


Sama nie podchodzę do walentynek zbyt poważnie więc nie znajdziecie tu sztucznych róż, maskotek,  romantycznej bielizny, ani cukierkowych dodatków – jeśli jednak szukacie właśnie takich rzeczy zajrzyjcie na stronę sklepu i sprawdźcie sami co proponują jako "Best Valentines Gift" i "Best Valentines Gift 2018".  

A to moje walentynkowe propozycje - na początek coś dla wszystkich miłośników wina! 


1. Czerwona bluzka z wycięciem na ramię, idealna na romantyczną kolację – KLIK
2. Śmieszna broszka, która przypadnie do gustu każdemu, kto choć raz miał złamane serce – KLIK
3. Zatyczka do wina z zakończeniem w kształcie serca – KLIK

Drugi zestaw to klika subtelnych drobiazgów, które najbardziej przypadły mi do gustu. Może nie są to typowo walentynkowe prezenty ale mnie na pewno by ucieszyły.



1. Poduszka z prawdziwym wyznaniem miłości – KLIK
2. Urocza broszka z miśkiem, fajny prezent na każdą okazję – KLIK
3. Skarpetki z serduszkiem – KLIK
4. Bransoletka – KLIK

Pamiętajcie, że walentynki w Rosegal zaczynają się już jutro - The valentines activity start on January 12th!

A Wy jaki prezent chcielibyście dostać na walentynki?
MT


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza mi sie strasznie spodobała. Mam słabość do ubrań z odkrytym jednym ramieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie poduszka najlepsza :)
    Teraz mnie się wspomniało, że już za niedługo walentynki :O

    OdpowiedzUsuń
  4. skarpeti z serduszkiem wygladaja super

    OdpowiedzUsuń
  5. zatyczka do wina, idealna dla mojej psiółki i dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszewki na poduszki mają bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja preferuje na walentynki romantyczną kolacje i wieczór we dwoje:) Ale małego drobiazgu też nie odmówię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne propozycje, bluza i zatyczka do wina są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤