wtorek, 12 czerwca 2018

Testowanie z Canpolbabies - zastawa stołowa dla dzieci


Dzięki udziałowi w programie Blogosfera Canpolbabies, która umożliwia blogującym mamom testowanie produktów tej marki, tym razem moja Natalka otrzymała zestaw obiadowy z serii Cute Animals. Zobaczcie jak prezentuje się naszym stole.


W testowanym przez nas zestawie znalazły się: zastawa stołowa - talerzyk, miseczka, sztućce, kubeczek oraz kubek treningowy z silikonowym ustnikiem. 



Wszystkie produkty są wykonane z grubego, bezpiecznego plastiku. Co istotne z punktu widzenia zabieganej mamy - można używać ich w mikrofalówce i zmywarce.



Zestaw, jako całość doskonale nadaje się na prezent dla każdego malucha, który rozpoczyna swoją przygodę z samodzielnym jedzeniem. Kolorowe rysunki zachęcają dziecko do jedzenia, zestaw na pewno posłuży długo.






Talerzyk i miseczka są u nas w ciągłym użyciu i nadruk nie uszkodził się od częstego mycia w zmywarce. 


Jeśli prowadzisz bloga i tak jak my chcesz testować produkty Canpolbabies koniecznie zajrzyj na stronę Blogosfery – znajdziesz tam szczegóły akcji. 

W czerwcowej edycji organizator poszukuje 30 osób (15 do testów oraz 15 do zorganizowania konkursu na swoim blogu), które otrzymają zestaw z pluszową pozytywką.


Kto się zgłasza?
MT

19 komentarzy:

  1. Mam ta butelkę i denerwuje mnie to że nie mogę do niej stacjonarnie dostać smoczka jak mała przegryzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny ten zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przepiekny zestaw, wręcz uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem łapie się na takie zestawy np z ulubionymi postaciami z bajek. póki co nic się z nimi nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór tej zastawy - a z produktów Canpol zawsze byliśmy zadowoleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wzory! Bardzo lubmy Canpol!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście korzystaliśmy z zestawów oprócz smoczków i butelek bo synek 3 lata był na cycu i za nic nie chciał :) Ale z reszty byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo chwalę ich produkty są chyba najlepsze na rynku, a i ceny mają dobre.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetny zestaw :) Ja mam troszkę inny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My mamy kubeczek ze słomą Avent, ale zastawa śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają naprawdę uroczo, w sam raz dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw wygląda przepięknie. Dla małych łakomczuszków jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny jest ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesujący artykuł :) Cieszę się, że mogłam dowiedzieć się czegoś nowego i zaczerpnąć ciekawe pomysły! Piękna zastawa stołowa dla dzieci :)

    U mnie ostatnio było bardzo kreatywnie, a czas głównie spędzałam w swojej pracowni :) W efekcie powstało kilka nowych projektów innowacyjnych kocyków dla dzieci i niemowląt. Szczególnie jestem dumna z kocyka w lamy :) Zapraszam do oglądania!

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy artykuł, można wiele dowiedzieć się o produktach dla najmłodszych :)
    Zapraszam do mnie
    http://www.malekrasnale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat w lipcu jestem zaproszona na roczek do synka koleżanki. Zastanawiałam się właśnie nad zakupem zastawy stołowej dla malucha:) Ten komplet bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jejciu jakie słodkie te gadżety. Teraz jest tak ogromny wybór takich akcesorii że ciężko się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszsytkie gadżety są mega słodkie nawet.Jakbym miał trochę kasy to na pewno bym je kupił dla moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤