czwartek, 29 kwietnia 2021

różne formy dorabiania do domowego budżetu

Znacie markę AVON? Na pewno tak. Ja osobiście nie jestem jakąś wielką fanką tych kosmetyków, ale od czasu do czasu coś zamawiam od koleżanki – konsultantki, która głównie zamawia dla siebie, a przy okazji coś tam dorabia do domowego budżetu. 

 


Jeśli i Wy szukacie sposobu na dodatkowy zarobek albo chcecie kupować kosmetyki w trochę niższych cenach zajrzyjcie na stronę. Poczytajcie opinie, zapoznajcie się z regulaminem i być może taka opcja Wam się spodoba. Nie zagłębiałam się w szczegóły takiej współpracy, ale może jest to jakaś opcja dal Was.

Dajcie znać, co sądzicie o takich formach współpracy.

MT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤