niedziela, 27 sierpnia 2017

36 edycja Blogosfery Canpolbaby

Przed nami ostatni tydzień sierpnia. Nie wiem jak u Was, ale mi ten miesiąc mija zdecydowanie za szybko. Mam jednak nadzieję, że nie zapomnieliście o testowaniu w ramach BlogosferyCanpolbabies! To już 36 edycja zabawy dla blogerów, w której można otrzymać produkty zarówno do testowania, jak i do organizacji konkursów na swoich blogach.

Tym razem do rozdania jest 20 elektrycznych karuzelek  "Forest Friends" - 10 dla testerów oraz 10 dla organizatorów konkursów. Zgłoszenia są przyjmowane do 31 sierpnia - TUTAJ


My tym razem zgłaszamy się jedynie do organizacji konkursu, ponieważ etap karuzeli mamy już za sobą, ale Was zachęcam do wysyłania zgłoszeń również do testów. Pomysł na konkurs dla Was już mam, tak więc trzymajcie kciuki! 

Powodzenia!
MT

12 komentarzy:

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤