poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Fotozeszyt od Saal Digital - mały prezent, który sprawi dużo radości

Aparat towarzyszy mi bardzo często, kocham robić zdjęcia i często moja rodzina dostaje je ode mnie w prezencie. Kiedy otrzymałam możliwość przetestowania kolejnego produktu od firmy Saal Digital z przyjemnością się zgodziłam. Tym razem testowałam fotozeszyt, który był prezentem dla mojej siostry. Jesteście ciekawi, czy taka forma wywoływania zdjęć się sprawdziła? Zapraszam do czytania!


W ramach testowania otrzymałam 100 zł do wykorzystania na stworzenie fotozeszytu. Jest to fajny produkt, jeśli chcemy wywołać zdjęcia mniej profesjonalne (na przykład z wakacji), które chcemy w łatwy sposób zabierać ze sobą lub po prostu mieć na półce, zamiast klasycznego albumu. Zdecydowałam się na 52 stronnicowy fotozeszyt w formacie 13 cm x 18 cm. Regularna cena to 79 zł plus 20 zł koszt wysyłki.


Jestem bardzo zadowolona z efektu – zdjęcia są wywołane na dość grubym papierze fotograficznym, kolory są dobrze odwzorowane, a całość spięta za pomocą spirali. Okładka zeszytu jest poprzedzona sztywnym, przeźroczystym tworzywem, dzięki czemu możemy być spokojni o jego zabezpieczenie.



Tworzenie fotozeszytu, podobnie jak fotoksiążki i fotoobrazu jest bardzo proste. Ja swój tworzyłam za pomocą specjalnego programu, który bezpłatnie możemy pobrać na stronie Saal Digital. Wybieramy format, ilość stron i dodajemy nasze zdjęcia. Gdy już je rozmieścimy wybieramy motyw okładki i stron (każda strona może mieć inny wzór), dodatkowo każdą stronę możemy urozmaicić poprzez dodanie klipartów lub tekstu.
Zasady tworzenia fotozeszytu są analogiczne jak tworzenie fotoksiążki, co opisałam wam TUTAJ.




Jeśli chcielibyście skorzystać z możliwości testowania fotozeszytu lub innych produktów Saal Digital koniecznie zajrzyjcie na ich stronę lub TUTAJ (na końcu wpisu znajdziecie linki do testów poszczególnych produktów).

Możecie także skorzystać ze specjalnej promocji – foto produkt na dobry początek, dzięki której możecie zamówić dany produkt 75 zł taniej. Wystarczy w koszyku wpisać odpowiedni kod rabatowy. 
Fotoksiążka (minimalne zamówienia 125 zł) - kod FB328GUM 
Fotoobraz, fotoplakat  (minimalne zamówienia 150 zł) - kod WD369KAC


Moja siostra była bardzo zadowolona z prezentu, tym bardziej cieszę się, że mogłam przetestować ten produkt i zrobić jej taką miłą, foto niespodziankę!  

A Wy chcielibyście dostać taki prezent?
MT

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna pamiątka. Super. Moja mama, wielbicielka wywołanych zdjęć by była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny prezent. Sprawiłam sobie taki, ale niestety kartki okazały się cienkie, no i chyba lepiej sprawdziłby się taki kołozeszyt jak Twój niż mój klejony album.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ich produkty są świetne, a takie foto produkty dla mnie to rewelacyjny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Mega mi się podoba wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam fotoksiążki. Jednak ten fotozeszyt jeszcze bardziej mi się podoba, zajmuje mniej miejsca i zawsze można go mieć pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham fotoksiążki, fotoalbumy :) Wywołane zdjęcia mają zupełnie inny wymiar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ! Taka fajna, kieszonkowa wersja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest. Tez jestem na etapie projektu. Przepiękna podręczna pamiątka 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada to przeslicznie, miałam okazję testowac wczesniej i do dziś jestesmy pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz częściej zastanawiam się na tym, czy aby nie skorzystać z takiego fotozeszytu w ramach wspomnień. Zrobić z niego coś w stylu przeglądu życia, bo czas mega zasuwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie we wrześniu będę planować fajny album ze zdjęciami, ale ja myślę o kupnie takiego w formie kroniki, już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa! Mam w domu dwie fotoksiażki i pewnie po wakacjach zamówię kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też testowaliśmy ten fotozeszyt i szczerze ? Świetna pamiątka na bardzo długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie się prezentuje :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link sukienki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Też miałam okazje testować ten produkt i jeste bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie rzeczy - ale najbardziej fotoksiążki, jestem ich fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny prezent, tez bym sie z tak8ego cieszyła. Nikt niestety nie wpadł na taki pomysł

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie dostałabym taki prezent:) I już nawet mam pomysł na obdarowanie kogoś takim cudem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te foto książki i foto zeszyty.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤