środa, 10 maja 2017

Moja foto-książka od #saaldigitalpolska

Fotografia jest moją wielką pasją. Mój dom jest pełen zdjęć i albumów dlatego bardzo chętnie zgłosiłam się do testowania foto-książki organizowanego przez firmę Saal digital. Napisałam kilka słów o sobie i udało się - kupon rabatowy o wartości 200 zł był mój! 


Postanowiłam stworzyć album z moimi ulubionymi zdjęciami. Wybrałam foto-książkę w formacie 21cm x 28cm, ponieważ ten format był akurat w dodatkowej promocji. Zdecydowałam się na błyszczącą okładkę z watowaniem oraz matowy środek, a moje zdjęcia rozmieściłam na 32 stronach. Cała foto książka kosztowała 193 zł (plus koszt przesyłki kurierem - 20 zł).



To co najbardziej podoba mi się w mojej książce to okładka (błyszcząca z watowaniem – warto za to watowanie dopłacić!), grubość stron (nie spodziewałam się, że będą aż tak grube i sztywne), matowe strony - wg mnie jest to bardziej pół-mat, co prezentuje się świetnie, no i kolory (żywe, wyraziste i co dla mnie najważniejsze, takie same jak na moim komputerze).


Warto zaznaczyć, że strony foto-książki oferowanej przez firmę Saal digital są wywoływane jak klasyczne zdjęcia, a nie drukowane, co bez wątpienia wpływa na jakość i odwzorowanie kolorów. 


Dodatkowy plus należy się za szybkie wykonanie i dostawę (z Niemiec) oraz dobre zabezpieczenie książki (folia i gąbka).
To co mi się nie spodobało to widoczne klejenie na wewnętrznej stronie okładki, wolałabym pustą stronę i/lub dodatkową cieńszą kartkę oddzielającą, zamiast zdjęcia w tym miejscu. 



Długo analizowałam i wiele razy przeglądałam moją książkę zanim zabrałam się za pisanie recenzji i szczerze - jest to jedyny minus jaki znalazłam. 


Podsumowując, książka jest solidnie wykonana, na grubym, dobrej jakości papierze z dobrym odwzorowaniem kolorów. Efekt końcowy zależy jednak w dużej mierze od jakości wybranych przez nas zdjęć i odpowiedniej kompozycji. Myślę, że docenią ją przede wszystkim profesjonaliści i entuzjaści fotografii, którzy chcą stworzyć profesjonalne portfolio, albumy ślubne, podróżnicze, okolicznościowe, prezentowe itp.
Jeśli chcecie wywołać sobie zdjęcia z wakacji postawiłabym raczej na zwykłe odbitki lub foto-zeszyt (także dostępne na stronie firmy Saal digital) - trochę tańsza opcja w równie dobrej jakości.

Plusy:
  • intuicyjny i łatwy w obsłudze program do tworzenia foto książki
  • duży wybór opcji książki
  • jakość wykonania
  • kolory
  • grubość stron
  • opakowanie książki i szybka dostawa
Minusy:
  • brak pustej strony oddzielającej okładkę od zdjęć
  • cena (jeśli chcemy zrobić sobie „zwykły” album z wakacji)

Chcesz mieć swoją foto-książkę? To proste - jedyne co trzeba zrobić aby ją stworzyć to zainstalowanie programu do jej tworzenia (pobieramy go ze strony) i wybranie zdjęć. Samo tworzenie książki to czysta przyjemność (chociaż w moim przypadku ta przyjemność zajęła... ponad 5 godzin!).

Obsługa programu jest dość intuicyjna i w mojej ocenie każdy spokojnie sobie z tym poradzi. Program daje naprawdę dużo możliwości spersonalizowania książki i stworzenia jej dokładnie takiej jaką chcemy. 

Możemy wybierać spośród dziesięciu różnych formatów. Sami decydujemy o detalach naszej książki - wybieramy czy na okładce umieścimy zdjęcie, napis, czy np. imitację skóry. Okładka dodatkowo może być watowana (wypełniona gąbką), a strony mogą być błyszczące lub matowe. 


Zdjęcia rozmieszczamy sami lub możemy skorzystać z gotowych układów oraz szablonów (barwnych, okazjonalnych, retro – wybór jest naprawdę duży). Możemy dodawać ramki, tła, kliparty (ponad 1200) oraz tekst. Naprawdę jest się czym bawić!

 
Wszystkie opcje (i ich cena) są dokładnie opisane w programie. Podczas tworzenia naszej książki możemy swobodnie dodawać i usuwać strony (wówczas zmienia się cena), zmieniać rozmieszczenie zdjęć na poszczególnych stronach oraz dodawać zdjęcia, których początkowo nie wybraliśmy. 


Jeśli chcielibyście przetestować foto-książkę od Saal digital możecie zgłosić się TUTAJ lub skorzystać (do 31.05.2017 r.) ze specjalnej promocji „fotoksiążka na dobry początek”, w ramach której otrzymacie rabat w wysokości 75 zł (przy zamówieniu foto-książki za min. 125 zł), czyli możemy mieć swoją książkę już za 50 zł! - wystarczy podczas składania zamówienia wpisać kod rabatowy FB328GUM

Lubicie dawać i dostawać w prezencie zdjęcia?
MT




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤