sobota, 13 maja 2017

Testowanie z Nestle - jogurty jogolino i bezmięsne obiadki

Tym razem testowała Natalia. Firma Nestle przysłała nam dwie paczki – otrzymałyśmy jogurty jogolino po 6 miesiącu (4 szt) i 3 słoiczki z nowymi daniami bezmięsnymi z mozzarellą po 8 miesiącu.


Przyznam, że podeszłam do tego testowania trochę sceptycznie. Nie byłam przekonana czy jogurty i obiadki z mozzarellą są odpowiednie dla mojego dziecka i czy w ogóle jej posmakują, bo Natalia jest dość wybredna jeśli chodzi o jedzenie, zwłaszcza gotowe. Ostatecznie jednak postanowiłam dać im szansę. 
Jeśli będziecie chcieli wypróbować te produkty pamiętajcie o sprawdzeniu składu - zarówno jogurty, jak i obiadki mają w składzie mleko, obiadki mogą też zawierać jajko.
 

Jogurty Jogolino
Ku mojemu zdziwieniu jogurty posmakowały na tyle, że stały się jednym ze stałych elementów naszego menu. Mają co prawda sporo cukru ale uznałam, że skoro Natalce smakują to dopóki nie przejdziemy na zwykłe jogurty naturalne, mogą być. 4-pak kosztuje ok 8-9 zł, trochę dużo jak na jogurt ale przy wybrednym jedzeniowo dziecku nie oszczędzamy! Natalka wypróbowała już wszystkie smaki - truskawkowy, malinowy i gruszkowy - wszystkie smakują.






Obiadki bezmięsne Gerber
Moja Natalka nie przepada za daniami w słoiczkach (poza owocami i zupką marchewkową) więc raczej staram się gotować sama, ale wiadomo są takie dni, że można, a nawet trzeba podać słoiczek. Z trzech dań, które testowałyśmy Natalce posmakowało tylko 1, co i tak uważam za spory sukces. Leczo z mozzarellą i kluseczkami okazało się strzałem w dziesiątkę, posmakowało i z pewnością kupię je jeszcze, żeby mieć na czarną godzinę. Natalka dała też szansę Spaghetti w sosie pomidorowym z mozzarellą, najgorzej wypadło Risotto z kalafiorem i mozzarellą - po dwóch łyżkach nie było mowy o kontynuowaniu jedzenia.
Ogólnie te słoiczki oceniam jednak dobrze – warto czasem dać dziecku coś mniej tradycyjnego żeby uczyło się smaków, sama z pewnością nie odważyłabym się dodać mozzarelli do obiadku więc słoiczek nam w tym pomógł.



Warto zarejestrować się na stronie zdrowy start w przyszłość i brać udział w podobnych testach. Obecnie można zgłosić się do przetestowania mleka Nan Optipro 2.
 
A Wy jak wspominacie naukę smaków Waszych dzieci?
MT

4 komentarze:

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤