poniedziałek, 22 maja 2017

Podsumowanie kampanii VIZIR GO PODS

Wielka kampania Vizir Go Pods organizowana przez EverydayMe właśnie dobiega końca - czas na jej podsumowanie. 


Była to moja druga kampania Vizira i ponownie byłam bardzo zadowolona. Jako ambasadorka otrzymałam pełnowartościowe opakowanie kapsułek do prania Vizir Go Pods oraz ulotki i 20 pojedynczych kapsułek do rozdania rodzinie i znajomym. 

Kapsułki rozdałam bardzo szybko, bo każdy był chętny do testowania. Swoje kapsułki przetestowałam podczas prania ręczników, ubrań, pościeli i ściereczek i ogólnie jestem zadowolona z efektów. Największym plusem, poza samą ideą kapsułek (łatwość użycia) jest dla mnie to, że te kapsułki nadają się zarówno do bieli, jak i do kolorów. Pranie jest czyste i pachnące, a o to przecież chodzi! Odczucia moich znajomych były podobne, kilku osobom przeszkadzał jednak intensywny zapach. 

Tak więc podsumowując - plusy to: skuteczność, uniwersalność i łatwość użytkowania. Minusy: dla niektórych zapach może być zbyt intensywny.
Cenowo kapsułki nie odbiegają od innych marek, a w promocji można je kupić za mniej niż 1 zł za kapsułkę, tak więc warto przeglądać gazetki promocyjne!


Sama kampania była w porządku, jeden minus za to, że 10 dni przed zakończeniem nie można już dodawać raportów, które ja akurat dodaję hurtowo (jak mam więcej czasu), więc nie wszystkie udało mi się wysłać.

A jak u Was? Kapsułki poradziły sobie z Waszym praniem?
MT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤