wtorek, 2 maja 2017

Kolejne testowanie z Everydayme – Vizir-Go-Pods oraz zapowiedź Wielkiego Testowania

Eveydayme startuje właśnie z nową kampanią Vizit Go Pods. Udało mi się znaleźć w gronie ambasadorów i otrzymałam już swoją paczkę. 


W paczce ambasadora, oprócz standardowo listu powitalnego i przewodnika projektu, otrzymałam jedno opakowanie kapsułek do prania (17 szt), książeczkę badania opinii oraz zestawy dla znajomych - 20 pojedynczych kapsułek do rozdania i ulotki. 


Zaczynamy testowanie - pierwsze pranie już za mną, część paczuszek rozdane tak więc wkrótce będę mogła podzielić się z Wami opiniami na temat kapsułek. 


Obecnie na stronie everydayme ruszyło kolejne Wielkie Testowanie produktów P&G – tym razem do przetestowania są:
  • perełki zapachowe Lenor (zgłoszenia do 2 maja)
  • podpaski i wkładki higieniczne Alvays (zgłoszenia od 3 do 9 maja)
  • produkty Blend-a-med (zgłoszenia od 10 do 16 maja)
  • szampony i odżywki Pantene (zgłoszenia od 17 do 23 maja)
  • podpaski Naturella (zgłoszenia od 24 do 30 maja)
  • produkty Old Spice (zgłoszenia od 31 maja do 6 czerwca)
  • wkładki higieniczne Discreet (zgłoszenia od 7 do 13 czerwca)
Wszelkie szczegóły znajdziecie TUTAJ. Powodzenia!
MT

3 komentarze:

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤