sobota, 27 maja 2017

#ambasadorkakosmetyczna

Trafiłam ostatnio na nowo powstałą stronę dla osób lubiących testować nowości kosmetyczne. Jeśli jeszcze tam nie trafiliście zapraszam Was do nowego projektu i zostania ambasadorką kosmetyczną.
Możecie zarejestrować się TUTAJ
 

Portal zapowiada testowanie kosmetyków mniej znanych marek oraz oferuje min. udział w wydarzeniach i warsztatach dla społeczności ambasadorskiej i możliwość promocji swojej osoby poprzez kanały społecznościowe. Do naszych zadań należy oczywiście testowanie i zrecenzowanie testowanych produktów. 

Nie wiem jak to wszystko będzie działało ale uważam, że warto spróbować, zwłaszcza że już organizowany jest nabór ambasadorek do pierwszego testu. Na pierwszy ogień testowanie kosmetyków Derma Plus z ekstraktem z jagód goji, do którego zostanie wybranych 50 ambasadorów. Mam nadzieję, że strona okaże się wiarygodna!


Ja już się zgłosiłam – teraz Wasza kolej!
MT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤