środa, 27 września 2017

Słodkie podziękowanie - krówki według własnego projektu

W tym roku zaprzyjaźniona firma obchodziła 25 lecie funkcjonowania. W związku z tą rocznicą poproszono mnie o pomoc w przygotowaniu jakiejś drobnej, słodkiej niespodzianki dla jej pracowników. Długo szukałam odpowiedniego produktu i w końcu postawiłam na krówki – słodką, smaczną i stosunkowo niedrogą opcję, która na pewno będzie umilała im pracę!



Wybrałam krówki w spersonalizowanych opakowaniach według własnego projektu od firmy Moja Krówka. Proces zamówienia okazał się bardzo prosty – na szablonie dostępnym na stronie sklepu przygotowałam projekt opakowania, po jego zatwierdzeniu czekałam już tylko na dostawę. Czas realizacji całego zamówienia to ok 10 dniach roboczych.
Co ważne sklep szybko i konkretnie odpowiadał na moje zapytania (w sprawie poprawek na projekcie oraz szczegółów dostawy). Dla mnie to niezwykle ważne, bo dobra obsługa klienta definiuje sklep – jeśli jestem z niej zadowolona na pewno nie będę szukała innego.



Krówki wyszły super, byliśmy bardzo zadowoleni zarówno z opakowań jak i smaku - krówki są ciągnące i bardzo słodkie! Tak jak powinno być!
Koszt 5 kg takich krówek to 149,50 zł (plus koszt przesyłki), czyli całkiem nieźle jak na indywidualny projekt!



Na jaką okazję nadają się takie krówki? Moim zdaniem na każdą – ślub, urodziny, chrzciny, rocznica, reklama firmy, podziękowanie dla klientów/pracowników, oświadczyny …
Personalizacja zawsze jest w cenie i zawsze pomaga się wyróżnić, być zapamiętanym! Oczywiście w przypadku krówek okazjonalnych nie musicie sami przygotowywać projektu - na stronie jest w czym wybierać! 



Jeśli chcielibyście zobaczyć jak mogą wyglądać Wasze krówki polecam zakup zestawu próbnego – ja skusiłam się na taki do swojego zamówienia, aby zobaczyć inne projekty i skosztować krówek! Trafiły mi się cały przekrój - opakowania ślubne, urodzinowe i kilka typowo reklamowych.

Jakie inne gadżety firmowe polecacie?


MT

31 komentarzy:

  1. uwielbiam takie krówki, zawsze podoba mi się to w sklepach internetowych ze je dają ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :D świetny patent na prezenty gwiazdkowe! dodaję do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba! Myślę, że skorzystam :) A jeżeli chodzi o tego typu prezenty, to fajne też są personalizowane ciasteczka - mam koleżankę, która się tym zajmuje i robi prawdziwe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł, drobiazg a cieszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Na tego typu okazję czy wesele- bomba. Jak znalazł. A do tego pyszne. Zawsze lubialam krówki, robiliśmy zawody w czasach dzieciństwa, ktora kogo jest najdłuższa z tych, co sę tak ciągną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Jednak jak dla mnie - raczej na firmowy gadżet niż na prywatną okazję. Ewentualnie na ślub w ramach tego podziękowania, którego swoją drogą trochę nie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem wielką fanką krówek - uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że to świtny pomysł! Napewno wykorzystam w mojej branży te krówki, dzięki za podsunięcie pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam krówki i takie personalizowane fajna sprawa ale smakowo najlepsze te z Milanówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie przepadam za krówkami :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety krówki mają to do siebie, że jak zaczniesz to nie możesz przestać ;) Podobają mi się takie personalizowane opakowania - świetne na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na różne okazje można wykorzystać ☺ napewno skorzystam ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł! Ja polecam jeszcze zeszyty, długopisy, kostki i wiele innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie pomysł jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na promocję i nie tylko :) No i te krówki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam krówki! Niektóre z drogerii wykorzystują ten pomysł i zawsze się uśmiecham, kiedy w paczce widzę taką krówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie krówki to ja lubię. Ni ma lepszej reklamy niż taka słodka. Sama mam takie, z logiem i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na urodzinowy prezent- torba słodkości z życzeniami czy imieniem solenizanta

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że można zaprojektować swój napis i grafikę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie krówki są zbyt słodkie😊 ale patrząc na możliwość nadruku bardzo mnie kuszą😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Mąż uwielbia krówki, kiedyś takie dostał w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Och jak ja lubię krówki. Takie spersonalizowane cukierki to fajny pomysł nie tylko dla firm :) takie słodkie podziękowanie np dla gości za przybycie na organizowaną "imprezę okolicznością" np Chrzest Dziecka, urodziny itd

    OdpowiedzUsuń
  23. Krówki są po prostu niezastąpione. Równie ciekawą ich ofertę proponuje firma https://www.agie.pl/ . Jej flagowym produktem, z którego jest szczególnie dumna, są właśnie krówki reklamowe. Cukierki produkowane są z wykorzystaniem najwyższej jakości składników – prawdziwej śmietany i masła – bez sztucznych polepszaczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam krówki. Ja swoje podziękowania dla gości zamawiałam na https://wypasionekrowki.pl i polecam każdemu. Były przepyszne, etykietki krówek prześliczne jestem mega zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  25. A któż nie lubi krówek, fantastyczny pomysł takie spersonalizowane cukierki, w dodatku pyszne i tanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤