niedziela, 1 października 2017

Moje pierwsze pudełko BeGlossy - wrzesień!

Po zakończeniu 3 miesięcznej subskrypcji pudełek kosmetycznych ShinyBox przyszedł czas na kolejną firmę. Wybór padł na BeGlossy, ponieważ na pudełka tej firmy miałam akurat kupon rabatowy – 3 miesięczną subskrypcję zaczęłam od września. Jesteście ciekawi co znalazło się w pudełku? Zapraszam do czytania!



W składzie wrześniowego pudełka BeGlossy znalazło się 6 kosmetyków, z czego aż 5 pełnowymiarowych, co pozytywnie mnie zaskoczyło. W przeciwieństwie do ShinyBox w pudełku nie było pojedynczych próbek ani kuponów rabatowych.


Udało się, że kosmetyki były dobrane do moich potrzeb oraz do rodzaju skóry i włosów. Co więcej wszystkie świetnie pasują do jesiennej aury.

1. Bellezaa Castillo - maseczka do twarzy w płachcie (produkt pełnowymiarowy) - cena 16,90 zł/szt
Z uwagi na cenę, sama pewne nie skusiłabym się na zakup takiej maseczki dlatego bardzo się cieszę, że była w zestawie. Trafiła mi się świnka – maseczka regenerujaco-odżywiająca, z czego również jestem zadowolona. W innych pudełkach były jeszcze kotek (rozjaśniająca), owieczka (nawilżająca) i tygrysek (przeciwzmarszczkowa).


2. Odżywka do włosów Pantene 3 Minute Miracle (produkt pełnowymiarowy) – cena 14,99 zł/200 ml
Znam i bardzo lubię odżywki tej firmy więc produkt w pełni trafiony.


3. Neonail Termiczny lakier hybrydowy (produkt pełnowymiarowy) - cena: 29,90zł/6ml
Niestety nie dorobiłam się jeszcze lampy do paznokci więc mam mieszane uczucia, nie wiem jeszcze czy oddam komuś lakier w prezencie, czy też zmotywuje mnie to zakupów!


4. Sylveco pomadka z peelingiem (produkt pełnowymiarowy) – cena ok. 10 zł/4,6 g
Nie znałam tego produktu wcześniej ale po pierwszym użyciu wiem, że bardzo się polubimy!


5. Barnangen All Over Rescue Body Balm (produkt pełnowymiarowy) - cena 34,99zł/200ml
Nie znam tej firmy ale balsam do ciała to coś, co zawsze jest u mnie mile widziane. Pachnie pięknie, więc na pewno zostawię go dla siebie.


6. Uriage dermatologiczny żel do mycia twarzy i ciała (próbka 50 ml) -cena: ok 60zł/500ml
Kolejny nieznany mi produkt, który z chęcią przetestuję.


Ogólnie jestem zadowolona z zawartości tego pudełka, chociaż przyznaję, że nie było efektu WOW jak przy pierwszym ShinyBox. Obawiam się jednak, że nie każdemu ten zestaw przypadnie do gustu. Recenzje poszczególnych produktów oczywiście pojawią się wkrótce na blogu - na pierwszy ogień pójdzie maseczka, którą już miałam okazję przetestować!

A Wy jak oceniacie zawartość tego pudełka? 
MT

27 komentarzy:

  1. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem takiego pudełka, ale myślałam właśnie o ShinyBox, bo beGLOSSY jakoś nie przyszło mi do głowy. Nie wiedziałam jednak czy będzie warto i o co chodzi z tą subskrybcją i w rezultacie nie zamówiłam w ogóle. Ale Twoje pudełeczko prezentuje się nieźle, czy zamawiając wypełniasz jakąś ankietę, żeby kosmetyki były zgodne z typem Twojej cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniałam ankietę zaraz po zamówieniu i w przypadku beglossy wyszło to bardzo dobrze, przy shinybox niestety nie wszystko mi pasowało (pomimo podobnej ankiety).

      Usuń
  2. Nigdy chyba się nie zdecyduję na zakup takiego pudełka, niestety nie lubię loterii a tu nie wiadomo co będzie w pudełku. Fajnie jak trafi się kosmetyki, które Nam przypadną do gustu a co zrobić jak nie trafimy? Mimo to oczywiście gratuluję i cieszę się, że Tobie sie kosmetyki spodobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to traktuje jako okazję do przetestowania kosmetyków, jak coś mi nie pasuję to oddaję mamie lub siostrze, chociaż ostatnio zostałam z farbą do włosów, której nikt nie chce ;/

      Usuń
  3. O widzę zawartość bardzo trafna, chętnie i ja skuszę się na powyższe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze zastanawiam się nad zakupem takiego pudełka gdyż nigdy nie wiadomo co będzie w środku. Widzę że Twoje jest bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz częściej myślę nad subskrypcją pudełek - tylko które wybrać - jest ich teraz tyle, że ciężko się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogłam się zdecydować dlatego próbuję każde po kolei wykupując 3 miesięczne subskrypcje :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne pudełeczko mi się trafiła owieczka. Obecnie testuje jeszcze Shiny Box.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam się na testowanie po kolei, najpierw miałam shinybox, teraz beglossy ;)

      Usuń
  7. Super pudełko! Wiele dobrego słyszałam o tym peelingu z Sylveco.
    Miłego zużywania kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta maseczka w płachcie ze swiną wygląda mega dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie takie pudełka nie przemawiają w ogóle. Nie lubię niespodzianek, i jestem bardzo wybredna w kwestii kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mega lubię niespodzianki, ale z kosmetykami to różnie bywa, chociaż jeśli produkty byłyby dobrane do mojego rodzaju cery to czemu nie :)
    Słyszałam o shinybox, ale nigdy nie zdecydowałam się na kupienie, może teraz to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego ostatnio na filmiku mówiłam, że Shiny musi brać przykład z konkurencji, widziałam tego boxa i aż mnie ścisnęło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Damskie kosmetyki to nie moja bajka, mój zestaw to tylko kilka najpotrzebniejszych rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mysle ze bardzo trafiona zawartość i byłabym zadowolona ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Już kiedys miałam subskrybcje takich pudełek ale całkowicie zrezygnowałam bo nigdy nie trafiali w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczkę do twarzy z chęcią bym wypróbowała, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kupuje tego typu pudełek, ponieważ rzadko co trafia w moje gusta. Wolę przeznaczyc te pieniądze na cos, na czym wiem, że się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do teraz nie zamówiłam ani jednego pudełka i tak przyglądam się z boku to stwierdzam, że jeszcze żadne by mnie w 100% nie zadowoliło... A z tego peeling do ust mnie zaintrygował!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią wypróbowałabym każdy z tych produktów. Nigdy do tej pory ni miałam styczności z tym pudełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się zastanawiam nad nim ale boję się przykrych niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  20. To trochę loteria, prawda? Nigdy nie wiesz, co się trafi? Chyba nie dla mnie taka zabawa...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super że jest lakier hybrydowy! Chętnie kupie taki box .

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤