sobota, 14 października 2017

Testowanie z Testmetoo - ściereczki Presto

Biorę właśnie udział w kolejnej kampanii organizowanej na platformie TestMeToo (#PrestoTestMeToo) - tym razem mam okazję wypróbować ściereczki czyszczące firmy Presto. Jesteście ciekawi jak się sprawdzają i czy faktycznie sprzątanie jest szybsze i prostsze? Zapraszam do czytania!

Do przetestowania otrzymałam dwa rodzaje ściereczek:
* do lodówek i mikrofalówek oraz innych szklanych i plastikowych powierzchni (opakowanie 36 szt.), cena ok 5-6 zł.
* do mebli drewnianych, lakierowanych oraz z materiałów drewnopodobnych (opakowanie 72 szt.), cena ok 7-8 zł.



Testowanie zaczęłam od razu i jestem bardzo zadowolona z rezultatów! Lubię proste i praktyczne rozwiązania, a te ściereczki bez wątpienia do takich należą. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale po testach chętnie kupię kolejne opakowanie.


Ściereczki są dobrze nawilżone, bez problemu zbierają kurz i bród (które pozostają na ściereczce!), nie zostawiają mokrych śladów na czyszczonej powierzchni, nie wysuszają dłoni i ładnie pachną. Dodatkowym plusem jest ich cena, bo taka duża paczka kosztuje ok 7-8 zł.



Firma ma w swojej ofercie aż 8 wariantów ściereczek, tak więc na pewno każdy znajdzie coś idealnego do swojego domu. 


To jeden z takich testów, które lubię najbardziej - poznaję nowy produkt i zostaje on ze mną na dłużej! A Wy macie takie produkty, które odkryliście dzięki kampaniom testowym i teraz regularnie je kupujecie? 
MT

20 komentarzy:

  1. U mnie by się przydały wyśmienicie, regały, szafki i inne graty - ma się na czym kurz osadzać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci pięknie za recenzję- zastanawiam się czy nie zmienić czegoś w swoich przyzwyczajeniach porządkowych.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałyby mi się takie, jednak pronto chyba dalej wolę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam od dawna, pięknie pachną, wersja do kuchni bardzo przydatna, mam jeszcze dezynfekujące do łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałem się jeszcze z tą firmą. Te ściereczki do mikro szumią dość ciekawie, Myślę że w najbliższym czasie Skuszę się i też przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam na co dzień chusteczek do pupy niemowlaka. Spełniają taką samą funkcję, a są tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję, zawsze to ułatwienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam je i kupuję :) Są przyjemne i niezbyt uczulające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te do czyszczenia lodówek mnie zainteresowały, ich cena tez całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szczerze to ja akurat wykorzystuje chusteczki dziecięce przy okazji jak jeszcze używamy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O, ostatnio myślałam właśnie o takich chusteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale lubię takie wynalazki w czyszczeniu domu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne rozwiązanie. Ja korzystałam z podobnych ściereczek do wycierania kurzu

    OdpowiedzUsuń
  14. My tez używamy podobnych chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie chusteczki, są niezawodne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Korzystam z tego typu chusteczek podczas sprzątania, ale ta firma jest dla mnie nowością. Z chęcią wypróbuje skoro polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie chusteczki u mnie w domu też często pomagają przy sprzątaniu, chętnie wypróbuje i powyższa markę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te chusteczki cały czas goszczą u mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te chusteczki cały czas goszczą u mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Te chusteczki sa doskonałym pomocnikiem każdej mamy i gospodyni domowej :) Brudne ręce czy stół, nic z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤