sobota, 9 września 2017

Szukasz wyjątkowego prezentu? Zobacz co kupiłam na MyGiftDna!

Niedawno obchodziliśmy z mężem 3 rocznice ślubu, przeważnie w ramach prezentów rocznicowych fundujemy sobie jakiś wyjazd, ale w tym roku pod wpływem małego impulsu sprawiliśmy sobie dodatkowo wyjątkowy drobiazg, który z pewnością przypadnie do gustu każdej parze. Zapraszam do czytania! 

Podczas poszukiwania jakiegoś gadżetu dla mojego szwagra, trafiłam do „wytwórni”spersonalizowanych prezentów i nie mogłam się oprzeć, żeby nie kupić też czegoś dla siebie. Ale najpierw o prezencie, od którego się zaczęło.


Potrzebowałam jakiegoś drobiazgu dla faceta z artystyczną duszą, który ma już wszystko. Szukałam czego wyjątkowego, charakterystycznego i praktycznego, do tego za rozsądne pieniądze. Trafiłam na stronę MyGiftDNA i znalazłam! Wybrałam spersonalizowany pendrive o pojemności 8 GB z ozdobnym monogramem. 

Prezent praktyczny, ale i wyjątkowy. Monogram jest starannie wykonany, wzór choć skomplikowany i drobny na żywo robi wrażenie. Drewno jest miękkie i dobrze spasowane, dzięki czemu pendrive łatwo się wysuwa i chowa.



 Prezent okazał się trafiony w 100 % z czego jestem bardzo zadowolona.


A co kupiłam dla nas? Rocznicowy drobiazg, który na pewno przyda się każdej parze niezależnie od stażu – spersonalizowane szklane słoiki z nakrętką. Moim zdaniem jest to świetny pomysł na prezent rocznicowy, parapetówkę lub dodatek do prezentu ślubnego!



Ja wybrałam słoiki znaszymi imionami - jestem zachwycona, bo w realu wyglądają jeszcze lepiej niż na stronie. Grawer jest delikatny, ale pięknie się prezentuje! Słoiki mają pojemność 400 ml więc są idealne na koktajl, do tego są z grubego szkła, a zakrętka lekko chodzi. 



Nawet mój mąż, który na ogół jest przeciwnikiem takich gadżetów przyznał, że zrobiliśmy sobie wyjątkowo udany prezent.



Do zestawu dołączono opakowanie papierowych słomek, które najbardziej przypadły do gustu Natalce, bo wkładając je do nakrętek ćwiczy małą motorykę i jest z siebie bardzo dumna!


Jeśli szukacie wyjątkowego prezentu koniecznie zajrzyjcie na stronę – jest w czym wybierać! Myślę, że znajdziecie coś odpowiedniego na każdą okazję i co najważniejsze każdemu sprawicie takim prezentem radość. Nie będzie to coś, co można kupić w pierwszym lepszym sklepie! Personalizacja dodaje przedmiotom charakteru i sprawia, że obdarowana osoba czuje się wyjątkowo wyróżniona. U nas się to sprawdziło!

Robicie sobie rocznicowe prezenty? Pochwalcie się w komentarzu tym, który sprawił Wam najwięcej radości!
MT

25 komentarzy:

  1. ale prześwietny ten pedrive, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te słoiczki są swietne, u nas zawsze się sprawdzają w takie cieplejsze dni do różnego rodzaju soków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoiki mi się bardzo podobają. Fajnie, ze dodają zestaw złomem. Ja np ostatnio szukałam na syna urodziny kolorowych szerszych i nie znalazłam takich, jakie chcialam. Świetne prezenty i zycze życzę Wam mnóstwo wspólnie spędzonych lat w miłości 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie otrzymałam od męża rocznicowe spersonalizowane pióro, ogromna radość. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że to scyzoryk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten pen, taki stylowy i naturalny

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi osobiście bardzo podobają się te słoiczki są przeurocze <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze! Wszystkiego dobrego z okazji Waszej rocznicy Kochani :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysły na prezent dla kogoś, ale też i dla siebie:))) Lubię rzeczy z grawerem, bo wtedy można się poczuć naprawdę wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. pendrive jest mega, bardzo ciekawy pomysl na prezent :)
    pozdrawiam,obserwuje i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki słoik, dałam za niego 4 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ten pendrive jest zarąbisty ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog...zapraszam do siebie na konkursik https://strefabezeluszka.blogspot.com/2017/09/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobne kubki i kocham je do smoothie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. My na rocznicę nigdy nie szalejemy. Mąż kupuję mi kwiaty i coś do tego, a ja w tym roku zapomniałam o rocznicy. My mamy takie kubeczki ze slomką- moje dzieci je uwielbiają

    OdpowiedzUsuń
  16. Moj maz teraz na rocznice slubu kupil mi toster :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty. Każdy może znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Asortyment sklep ma naprawdę atrakcyjny, kubeczki są urocze ja mam takie dla dzieci :) a słodki zakupiłam 3 dni temu w netto 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. My pijemy kawę mrożoną w lecie z takich kubków.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤