poniedziałek, 28 października 2019

Klocki sensoryczne i zabawka z grzechotką - nowości firmy Canpol dla najmłodszych

Dziś zapraszam Was na recenzję nowych zabawek dla maluchów firmy Canpol babies, które wraz z Kazikiem mieliśmy przyjemność przetestowania w ramach akcji "Blogujesz? Testujesz!".


Do przetestowania otrzymaliśmy klocki sensoryczne i dwie interaktywne zabawki z grzechotką. Każda z tych zabawek świetnie sprawdza się też jako gryzak i na pewno spodoba się każdemu Maluchowi i jego rodzicom. 
Dedykowana dla dzieci od 3 miesiąca. To połączenie grzechotki i gryzaka, które dziecko bez problemu chwyci. Miękkie elementy i różnorodne faktury idealnie nadają się do gryzienia i są bezpieczne dla dziąseł. Żywe, kontrastowe kolory i grzechotka umieszczona w brzuszku zwierzątka zachęcają do odkrywania i zabawy.




Mój 7miesięczny syn uwielbia się nimi bawić. Zabawka nie jest mała, ale jest dość lekka. Kazik bez problemu ją chwyta i celuje prosto do buzi. 



Dedykowane dla dzieci od 6 miesiąca. W opakowaniu znajduje się 12 klocków - na każdym różne faktury, wytłoczone kształty, wgłębienia i wypukłe elementy. Klocki są miękkie, a podczas ściskania wydają cichy dźwięk. Idealnie pasują do dziecięcych rączek i dziecięcych dziąseł.

  



Klocki doskonale rozwijają zmysły dziecka - zarówno na początku jego przygody z zabawkami, jak i na dalszych etapach. 
U nas świetnie bawi się nimi także 3 latka, która chętnie dopasowuje kształty i uczy się liczenia. Syn głównie smakuje różne faktury i niszczy zbudowaną przez siostrę wieżę. Tak więc klocki są super do wspólnych zabaw.



Jeśli szukacie zabawki, która zajmie Waszego Malucha, będzie odpowiednia przez dłuższy czas i zachęci dziecko do odkrywania świata, nauki przez zabawę - to strzał w dziesiątkę. 


Szczerze polecam nowości od Canpol i muszę przyznać, że było to jedno z ciekawszych i przyjemniejszych testowań. Dzieciaki zajęły się zabawkami, a ja mogłam w spokoju wypić herbatę!

Konieczni zaglądajcie na stronę BlogoSfery Canpol - znajdziecie tam nie tylko akcje testowe, ale także opinie innych blogujących rodziców o produktach oraz konkursy organizowane na blogach.
MT

18 komentarzy:

  1. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy maluch miał takie zabawki w pierwszym okresie swojego życia. Jak dla mnie także świetnie sprawdzają się zabawki do prac ręcznych https://modino.pl/plastyczne-prace-reczne i jestem zdania, że jak najbardziej fajnie nimi można się bawić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się czyta twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeździk dla rocznego dziecka to również dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawki jak te są super rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤