czwartek, 31 stycznia 2019

#RoślinnaPremiera - napoje AdeZ

Właśnie zakończyła się kolejna kampania TRND, w której miałam przyjemność brać udział. Projekt #RoślinnaPremiera dotyczył napojów na bazie roślin AdeZ
Zapraszam na krótkie podsumowanie. 
 
W paczce ambasadora znalazłam 14 butelek napoju w 7 różnych smakach. AdeZ to połączenie napojów roślinnych i soków, które są wzbogacone o witaminy. Nie zawierają laktozy ani cukru więc doskonale sprawdzą się przy różnego rodzaju dietach. 
Napoje są dostępne w opakowaniach 800 ml i 250 ml. 


Wśród smaków znajdziecie napoje: migdałowe, ryżowe, kokosowe i sojowe oraz mixy z owocami np. z mango, kokosem, czy truskawkami i bananem. 




Czy sprawdziły się u nas? Szczerze mówiąc nie. Nie pasuje mi ich konsystencja - jest zbyt wodnista. Do tego smak jest mało wyrazisty. 
Co prawda doskonale sprawdzają się jako baza do smoothie, czy jako dodatek do kawy jeśli nie możemy pić mleka, ja jednak nie sięgnę po nie w pierwszej kolejności, zdecydowanie wole inne, dostępne na rynku, napoje sojowe czy migdałowe. 




Ogólnie jestem zadowolona z kampanii, bo sama pewnie nie zdecydowałabym się na zakup tych produktów, podobnie jak moi znajomi, którzy mieli okazje ich spróbować. Dlatego niezmiennie zachęcam Was do zgłaszania się do takich akcji i poznawania nowych produktów. 


Znacie te napoje? Jestem ciekawa Waszej opinii.
MT

9 komentarzy:

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤