piątek, 11 stycznia 2019

„Zadbaj o siebie, zadbaj o naturę” - co kupić w styczniowej promocji 2+2 Rossmann


Co pewien czas sieć sklepów Rossmann organizuje promocję 2+2, w ramach której możemy zakupić 4 różne produkty płacąc jedynie za dwa z nich. Warunkiem jest posiadanie konta w klubie Rossmann.
Tym razem akcja trwa od 9 do 18 stycznia 2019 r. i organizowana jest pod hasłem „Zadbaj o siebie, zadbaj o naturę”. Co ważne – w ramach tej promocji możemy zrobić zakupy aż 3 razy!
Zobaczcie na co ja się skusiłam.


Kategorie produktów objęte promocją to „zdrowa żywność” i „produkty przyjazne naturze” - szczegółowy wykaz znajdziecie w regulaminie akcji dostępnym na stronie internetowej i w aplikacji. Zarówno w sklepie internetowym, jak i w sklepach stacjonarnych wszystkie produkty objęte promocją są wyraźnie oznaczone czerwoną etykietką z napisem 2+2.


Ja razem skusiłam się głównie na smakołyki dla Natalki. Wybrałam, owocki w tubkach i słoiczkach oraz zdrowe ciasteczka "Irenki", które zniknęły zanim zdążyłam zrobić zdjęcia... 





 Dla siebie kupiłam chusteczki nawilżone i herbatkę laktacyjną, która już za chwilę będzie w użyciu.



Z promocji skorzystałam 3 razy – czyli maksymalnie tyle ile można w tej edycji na 1 konto. Za wszystkie produkty zapłaciłam łącznie 30,87 zł (cena bez promocji wynosiłaby 61, 28 zł).


Promocją objęte są także niektóre mleka dla maluchów, zdrowe przekąski (także oleje, ziarna, kasze itp.), bambusowe pieluszki, niektóre mydła i oliwki dla dzieci (Babydream i Hipp) oraz kosmetyki. Warto dokładnie przejrzeć wykaz produktów lub przejść się po sklepie.

Przypominam, że promocja trwa do 18 stycznia i w ramach jednego konta klubu Rossmann możecie zrobić zakupy aż 3 razy! Udanych łowów!

Pochwalcie się w komentarzu co udało Wam się kupić!
MT

9 komentarzy:

  1. Super są te promocje. Zazdroszczę Wam troszeczkę. Pozdrawiam serdecznie z Wietnamu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku chyba wyjątkowo nic nie kupię na tej promocji, bo do rossmanna niestety mi nie po drodze, ale jeśli trafię - chętnie zaopatrzę się w jakieś bio produkty spożywcze, które tam są naprawdę fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedzialabym o tym. Fajna informacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te akcje w Rossmannie i właśnie się zastanawiałam co tym razem wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe promocje. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze z niej skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie przetestować ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam nie korzystać z tej promocji ale może jednak coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wątek bardzo mi się podoba.Jestem naprawdę pod bardzo dużym wrażeniem tego całego artykułu.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤