poniedziałek, 29 lipca 2019

Szybkie i smaczne danie z Lunch mixem Kupiec

Jako ambasador marki Kupiec mam możliwość testowania nowości tej marki i bardzo chcę podzielić się z Wami ostatnim odkryciem.To mój zdecydowany faworyt wśród nowości (tuż obok wafli w czekoladzie), dlatego mam dziś dla Was prosty przepis na szybkie i smaczne danie z dużą dawką błonnika. 


Marka Kupiec wprowadza na rynek mieszanki kasz - Lunch mix'y, które moim zdaniem są strzałem w dziesiątkę. Mieszanki te nie tylko urozmaicają nasze codzienne dania, ale przede wszystkim są w pełni naturalne i dostarczają nam dużo błonnika przez co działają zbawiennie na nasz układ trawienny.

Lunch Mix'y możecie dodawać do wszystkich dań, które do tej pory robiliście z kaszami, przygotujcie się jednak na rewolucję smaku, bo ta nowość na prawdę robi robotę. 


U mnie ostatnio było vege, ale to danie z powodzeniem możecie uzupełnić o pieczoną rybę, kurczaka, czy nawet klasycznego kotleta. Będzie smacznie - gwarantuje!




Do Lunch mixa Kupiec, czyli mieszanki kaszy gryczanej prażonej, kaszy jęczmiennej, zielonej soczewicy i czarnuszki dodałam cukinię i pieczarki podduszone w sosie sojowym z przyprawami (słodka papryka, bazylia i curry). Do tego ser ziołowy typu feta i ... gotowe. 

Przygotowanie dania trwa tyle co ugotowanie kaszy, czyli 20 minut. Jest prosto, smacznie i zdrowo. Polecam. 
MT

2 komentarze:

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤