wtorek, 6 października 2020

Wracam. Jak tylko czas pozwoli.

Jak mogliście obserwować, w ostatnich miesiącach kilka razy próbowałam wracać do tego miejsca. Niestety chęci to nie wszystko. 

Odpuściłam konkursy, udział w kampaniach testowych i współprace z prywatnymi firmami. Z małymi wyjątkami, ale jednak.

Ostatnie pół roku, a właściwie to czas od narodzin Kazika (czyli prawie półtora roku!) z „matki testerki” była tylko „mama”. Ale nadrobimy. 

W tym trudnym czasie miałam okazję podszkolić się z gotowania, wrócić do czytania, złapać kilka (!) nadplanowych kilogramów i patrzeć jak dzieci szybko rosną... 

 

Wracam. Jak tylko czas pozwoli.

MT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤