wtorek, 6 października 2020

Gdzie zgłaszać się do testów? Moje ulubione strony.

Zaczynamy. Powrót do blogowania zaczęłam od sprawdzenia, czy znane mi firmy i agencje nadal prowadzą akcje testowe. Gdzie warto się zgłosić i co ciekawego można testować. Zainteresowani?


W związku z obecną sytuacją część portali mocno przystopowało z kampaniami testowymi, ale nie oznacza to, że nie warto się zarejestrować i wypełnić ankiet rekrutacyjnych. Jeśli teraz nie ma naboru, to warto zadbać o zaktualizowanie swojego profilu, wypełnienie ankiet ogólnych i zastanowienie się jakie testy najbardziej nas interesują. 

Ja zaktualizowałam swoje profile na platformach i stronach, z którymi najlepiej mi się współpracowało. 


Aby brać udział w testach nie trzeba prowadzić bloga, ale warto mieć konto na instagramie i/lub facebooku, na których będziemy pisać o swoim udziale w kampaniach i pokazywać produkty.


TRND (testowanie produktów w kampaniach; przeważnie w paczce otrzymujemy pełnowartościowy produkt oraz próbki do rozdania znajomym (np. produkty do prania, pieluszki, przekąski); zdarzają się także kampanie, gdzie testujemy sprzęt przez określony czas (np. miesięczny test ekspresu do kawy) do obowiązków testera należy wypełniania ankiet/relacji z testów oraz zamieszczanie zdjęć i relacji na swoich profilach).

TESTMETOO (platforma organizuje testy pojedynczych produktów (w paczce otrzymujemy jeden produkt lub usługę tylko dla siebie np. płyn do prania, majonez, miesięczny dostęp do netflixa …; do zadań testera należy napisanie relacji z testu i przekazanie jej do swoich znajomych np. e-mailem).

STREETCOM (testowanie produktów w kampaniach; przeważnie w paczce otrzymujemy pełnowartościowy produkt oraz próbki do rozdania znajomym; oprócz testowania często organizowane są dodatkowe konkursy w kampanii, do obowiązków testera należy wypełniania ankiet/relacji z testów oraz zamieszczanie zdjęć i relacji na swoich profilach).

Przykładowe kampanie, w których brałam udział: testowanie piwa Guinness ze Streetcom, kampania Zalando z TRND, test ściereczek z TestMeToo 

Poza typowo testowymi platformami odświeżyłam swoje konta na stronach, które moim zdaniem mają najciekawsze akcje testowe i konkursy (z jasnymi i prostymi zasadami).

 

 

CANPOL / BLOGOSFERA CANPOL (tu akcje testowe są przeznaczone dla mam (Klub Mam Testerek - wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj) i blogerów (BLOGOSFERA CANPOL - szczegóły tutaj), oprócz tego warto się zarejestrować na stronie Canpolbabies, bo często są organizowane konkursy (z fajnymi nagrodami) oraz może otrzymać nagrody za udzielanie się na forum).

NIVEA (zapisując się do Klubu Moja Nivea można zgłaszać się do testowania kosmetyków, są też organizowane konkursy lub akcje typu cashback; obecnie za dodawanie recenzji otrzymuje się punkty).

OFEMININ (tutaj KLUB EKSPERTEK - testowanie różnych produktów - kosmetyki, środki higieniczne, produkty spożywcze, wystarczy wypełnić krótką ankietę rekrutacyjną).

BABYBOOM (tu testy i konkursy pojawiają się od czasu do czasu, to portal z poradami i forum dla rodziców i kobiet w ciąży; jak już są testy to głównie są to produkty dla dzieci/mam ale póki jeszcze się kwalifikujemy to zostaje). 

 Przykładowe testy, w których brałam udział: blogosfera, nivea, babyboom

Oczywiście jest tego więcej, ale tak jak wspomniałam na początku – najlepiej wspominam kampanie i testy z tych stron/platform. Wdrażam się na nowo, powoli.

A Wy, jakie strony/platformy testowe najbardziej lubicie?

MT

1 komentarz:

  1. Super, że postanowiłaś stworzyć taki wpis, znam wiele osób, które chciałoby rozpocząć testowanie, ale nie wiedzą z jakiej strony korzystać :D

    Przycupnę tutaj na dłużej, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤