poniedziałek, 19 marca 2018

Elektryczny sterylizator parowy - testowanie z blogosferą Canpolbabies


Jak wiecie, co miesiąc zgłaszam się do udziału w akcji Blogosfera organizowanej przez firmę Canpolbabies. Tym razem zakwalifikowałam się do testowania elektrycznego sterylizatora parowego. Zobaczcie jakie są moje wrażenia.

Sterylizator firmy Canpolbabies jest prosty i intuicyjny w obsłudze, a pełny cykl sterylizacji, który polega na wyparzeniu przedmiotów gorącą parą wodną, trwa ok 12 minut.


Do wnętrza urządzenia (na metalową płytę grzewczą) wlewamy 100 ml wody, bez żadnych płynów i środków chemicznych. Producent zaleca używanie przegotowanej wody oraz czyszczenie urządzenia (co kilka tygodni) octem lub kwaskiem cytrynowym.



W zestawie ze sterylizatorem znajdziemy trzy tacki, na których umieszczamy butelki i inne akcesoria oraz szczypce do wyjmowania odparzonych butelek.



Urządzenie pomieści naraz 5/6 butelek oraz inne drobne przedmioty, np. smoczki, czy łyżeczki.



Kiedy urządzenie jest włączone zapala się czerwona dioda, a o zakończeniu procesu sterylizacji informuje nas sygnał dźwiękowy.


Urządzenie to pozwala na szybką i bezproblemową sterylizację butelek, bidonów, laktatora, smoczków i innych akcesoriów codziennego użytku.

Co prawda zajmuje trochę miejsca na blacie, ale dzięki dużej pojemności naraz możemy wyparzyć zapas butelek na kilka dni i spokojnie schować go do szafki.



Moim zdaniem to świetny gadżet dla każdego zabieganego rodzica, któremu higiena posiłków nie jest obojętna.


Wraz ze sterylizatorem otrzymałam 2 butelki z serii Little Cutie - jak wszystkie produkty Canpolbabies są one wykonane z bezpiecznego plastiku i bardzo wygodne zarówno dla rodzica, jak i dla dziecka. Nasze powędrowały do kolejnego Malucha, bo Natalka już nie korzysta z butelek. 


Jeśli chcielibyście sami przetestować produkty Canpolbabies koniecznie zgłoście się do kolejnej edycji Blogosfery – tym razem można otrzymać (do testów lub do organizacji konkursu) matę edukacyjną "dżungla". Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ.

Bez jakiego gadżetu nie wyobrażacie sobie swojego rodzicielstwa?
MT

28 komentarzy:

  1. Z pewnością przydatny gadżet, wygodny i łatwy w obsłudze, a przy tym skuteczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam szykuję się do kupna blendera ze sportowymi butelkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie butelki też można wyparzyć w takim sterylizatorze :)

      Usuń
  3. Wygląda fajnie, chociaż przyznam że ja nie używałam sterylizatora i wielu innych gadżetów, które masowo kupiłam przy pierwszym dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki gadżet jest super, wszystko przynajmniej sterylne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wszystko na razie teoretycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł, żeby mieć takie urządzenie w domu

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam steliroyzator tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny gadżet, szczególnie zimą przy przesuszonym od kaloryfera powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatny gadżet ale u mnie się do niczego nie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go - w zeszłym roku udało mi się załapać do testów. Rewelacyjny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz jest tyle urządzeń ułatwiających życie, że naprawdę jestem czasami nimi zaskoczona

    OdpowiedzUsuń
  12. W obecnych czasach jest mnóstwo urządzeń, dzięki którym macierzyństwo jest dużo prostsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maks przeżył karmienie z butelki tylko zalewanej wrzątkiem, szybko przeszliśmy na zwykłe mycie w gorącej wodzie, ale co my tam wiemy, my jesteśmy wyrodni rodzice, a nasz maluch pierwszy drobny katarek złapał mając 1,5 roku. Czasem nie warto przesadzać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że praktyczny i przydatny gadżet, który warto mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy i pomocny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam sterylizator z Aventu akurat, ale bez niego ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gadżet super, ale my od samego początku nie używamy żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe urządzenie, ale ja się bez niego obyłam i dzieci mają się dobrze ! Gratulację Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatne urządzenie dla każdej mamy

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatny gadżet dla każdej mamy! Na przyszłość mi się na pewno przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna opcja, ale dla mnie póki co nieprzydatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi sie, ze cos podobego wiedzialam w szpitalu gdy bylan tam z małą. Bardzo fajny i przydatny gadzet:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam sobie przy obu córkach bez sterylizatora poradziłam i żyją :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już mam to za sobą ale bez sterylizatora się nie obeszło, używałam Philips Avent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie rozglądam się za sterylizatorem, Canpol też rozważam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Urządzenie bardzo pomocne ale jeszcze mi nie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie bardzo ułatwił życie, razem z podgrzewaczem
    do butelek:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤