czwartek, 1 marca 2018

Całkiem udane zamówienie z Gammis

Właśnie dotarło do mnie moje ostatnie zamówienie z chińskiego sklepu Gammis - tym razem kupiłam kilka turystycznych gadżetów i dwie "zabawki" dla mojego męża. Poza jedną rzeczą jestem bardzo zadowolona z zamówienia. Zobaczcie sami.
Absolutny numer jeden tego zamówienia to organizer do biegania - saszetka z neoprenu na pasku. Jakość rewelacyjna, pojemna kieszonka, wyjście na słuchawki i dodatkowo gumki do zaczepienia wody. Polecam!


ORGANIZER NA PASKU - KLIK
Drugi "biegowy" gadżet to saszetka na ramię. Dwie kieszonki plus wyjście na słuchawki, dobra jakość. Z tego zakupu też jestem zadowolona, w pełni spełnia swoje zadanie. Polecam.

SASZETKA - KLIK
Wśród moich zakupów znalazł się plecak turystyczny, trochę obawiałam się o jego jakość i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Co prawda materiał jest trochę cienki, ale za taką cenę nie mam się do czego przyczepić.


PLECAK - KLIK
Czas na "zabawki" - pierwsza to "terenowy" samochodzik sterowany. Mąż jest bardzo zadowolony, dobra jakość, wszystko działa jak należy. Samochodzik pokonuje spore nierówności terenu, jest wytrzymały i dobrze wykonany. Każde koło jest napędzane osobnym silnikiem i dodatkowo samochód ma silnik umożliwiający łatwe skręcanie kół. Polecam.

SAMOCHÓD - KLIK
Druga zabawka to ręczna konsola z ponad 200 grami. Niestety zepsuła się po 5 minutach grania... teraz czekam na rozpatrzenie reklamacji. 

GRA - KLIK

Pochwalcie się co ostatnio kupiliście w chińskich sklepach.
MT

18 komentarzy:

  1. Ja ostatnio w sklepie chińskim kupiłam spodnie i bieliznę. Niedługo idę po kolejne spodnie. :D Szkoda, że gra się popsuła - nie należała do tanich. Powodzenia z reklamacją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niestety anulowali zamówienie z tej strony, nie wiedzieć czemu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że wszystkie rzeczy z Twojego zamówienia zostały wyprzedane. Mi niestety też zdarzyło się, że anulowali kilka produktów.

      Usuń
  3. Ja jestem bardzo ciekawa tej gry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znalazłam dla siebie nic w tym zamówieniu, choć lubię ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ci mężczyźni i ich zabawki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zdalnie sterowany samochód to fajna sprawa. Stary się nam popsuł, wiec pora pomyśleć o nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nic dla mnie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę fajne zakupy kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, nie spodziewałam się, że w tych chińskich sieciówkach można dostać tak ciekawe gadżety sportowe. Największym zaskoczeniem jest dla mnie plecak, bo jakiś czas temu szukałam podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ten samochodzik z pewnością się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazwyczaj w chińskich poluję na różne formy i inne pierdołki do rękodzieła. Ostatnio zamówiłam portfel i niestety nie dotarł. Stąd jeszcze nie zamawiałam, ale zajrzę na pewno by porównać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne autko. Mój syn byłby przeszczesliwy. Ja ostatnio kupułam Alanowi projektor

    OdpowiedzUsuń
  13. Plecak wow, organizer idealny na festiwal:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤