piątek, 19 października 2018

Blogosfera Canpolbabies - Blogujesz? Testujesz!

Właśnie zakończył się organizowany przeze mnie konkurs. Serdecznie dziękuję za Wasze zgłoszenia i raz jeszcze gratuluję zwycięscy (wyniki dostępne tutaj).
Jeśli nie zdążyliście wziąć udziału - nic straconego. Planuję już dla Was kolejną niespodziankę. Ale zanim to nastąpi zapraszam Wszystkich blogujących rodziców do udziału w programie Blogosfera Canpol, gdzie sami możecie przetestować wybrane produkty lub zorganizować konkurs dla swoich czytelników.
Zasady są bardzo proste - jeśli prowadzisz bloga wystarczy zarejestrować się na stronie Canpolbabies,  wypełnić zgłoszenie w którym krótko opiszecie swojego bloga i przedstawicie pomysł na konkurs. Poinformujcie też swoich czytelników o akcji. Wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj.

W najbliższej edycji (zgłoszenia do 31 października) można otrzymać zestaw z misiami (widoczny na zdjęciu poniżej) - organizatorzy wybiorą 15 testerek oraz 15 osób, które zorganizują konkurs (po 2 zestawy na nagrody dla swoich czytelników).



Zgłaszajcie się! Miałam przyjemność kilkukrotnie testować produkty i organizować konkursy w ramach Blogosfery Canpol i serdecznie polecam. Świetna zabawa zarówno dla nas - rodziców, jak i naszych dzieci i czytelników. Powodzenia.
MT

4 komentarze:

  1. Ja również się zglosiłam. Powodzenia :-) no i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Canpol to marka, którą sobie bardzo cenię. Wychowuję już drugie dziecko na ich produktach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córcia też wychowała sie na Canpolu a już szczególnie smoczki musiały być tylko od nich.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤