wtorek, 16 kwietnia 2019

Dresslily wishlist - kostiumy kąpielowe


Nareszcie wiosna! 
Przeglądając ostatnio strony chińskich sklepów trafiłam na niezłe promocje na... kostiumy kąpielowe. Czyli chyba już czas myśleć o lecie! Myślicie, że zamówienie go z chin to dobry pomysł?
Zobaczcie co można znaleźć w sklepie Dresslily - taka moja „plażowa” wishlista dla mam z pociążowym brzuszkiem.


1 - KLIK,  2 - KLIK3 - KLIK4 - KLIK,  5 - KLIK

Linki do poszczególnych kostiumów:
kostium 1 - KLIK
kostium 2 - KLIK
kostium 3 - KLIK
kostium 4 - KLIK
kostium 5 - KLIK

Dodatkowo jeśli chcecie zamówić coś z tego konkretnego sklepu mam dla Was 20% rabatu - wystarczy wpisać kod: DLBF20

Dajcie znać w komentarzu, co sądzicie o kostiumach, które wybrałam.
MT

_____________________________________________________________

Finally it's spring! The weather is beautiful so I'm thinking about ... summer. I like to be pre-prepared, that's why I'm looking for swimsuit right now. What do you think about the order online? 
You can now find good promotions in the Dresslily store. See my wishlist.
Which one do you like the most?

1 - KLIK  2 - KLIK3 - KLIK4 - KLIK 5 - KLIK

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Do you like discounts? Dresslily store now has great promotions - everything i cheaper by 20%, just use code: DLBF20 (Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd). 

1 komentarz:

  1. Czas pomyśleć już o kostiumach... I o swojej figurze.

    Zapraszam kochana do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤