wtorek, 29 maja 2018

Promocje "CashBack" 2018


Nie znam osoby, która nie lubi promocji dlatego mam dziś dla Was coś specjalnego. Przygotowałam małe zestawieni, bardzo popularnych ostatnio, akcji typu „cashback”, z których jeszcze zdążycie skorzystać! 

Promocje typu „cashback” polegają na samodzielnym zakupie danego produktu i przekazaniu organizatorowi skanu paragonu, na podstawie którego otrzymamy zwrot wydanej kwoty. W ankietach zgłoszeniowych przeważnie musimy odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących produktu oraz podać dane do przelewu. 
Liczę, że niedługo organizatorzy takich promocji dopuszczą możliwość otrzymania zwrotu na konto paypal (tak aby uniknąć podawania zbyt wielu danych).

W ostatnim czasie wzięłam udział w 3 promocjach tego typu:


LIPTON „Wypróbuj Lipton” – akcja trwa do 31.05.2018 r.
W ramach promocji możecie kupić 1 z 15 herbat zielonych Lipton. Maksymalna kwota zwrotu: 7,80 zł.


REXONA „Nasi Grają Pieniądze Wracają” - akcja trwa do 15.07.2018 r.
W ramach promocji możecie kupić 2 produkty Rexony (w tym zestawy produktów). Maksymalna kwota zwrotu zależy od rodzaju produktu, od 7,99 zł do 26,99 zł (za 1 produkt).


VELVET „Akcja Satysfakcja” - akcja trwa do 30.06.2018 r.
W ramach promocji możecie kupić 1 z 4 rodzajów papieru nawilżonego Velvet. Maksymalna kwota zwrotu: 6,99 zł.


Obecnie po raz kolejny możemy też skorzystać z promocji Dove i Algidy (o wcześniejszych pisałam Wam TU i TU). Ja jeszcze nie kupiłam promocyjnych produktów ale na pewno to zrobię!

W ramach promocji Algidy mamy do wyboru dwie możliwości – zwrot za lody BigMilk Intense ze świeżym mlekiem (akcja trwa do 31.07.2018 r.) lub zwrot za lody BigMilk ze świeżym mlekiem kupione w sklepach Biedronka (akcja trwa do 30.06.2018 r.). Maksymalny zwrot w przypadku obydwu promocji: 14,99 zł.
Szczegóły i regulaminy promocji znajdziecie TUTAJ


Dove przygotował tym razem trochę inną promocję – za zakup promocyjnego produktu, po zarejestrowaniu paragonu otrzymamy drugi równowartościowy produkt. Szczegółowy wykaz kosmetyków, które możemy kupić i otrzymać znajdziecie na końcu regulaminu.
Akcja trwa do 30.06.2018 r.
Szczegóły i regulamin promocji znajdziecie TUTAJ 


Dajcie znać w komentarzu, czy udało się Wam skorzystać z tych promocji!
MT

7 komentarzy:

  1. O świetnie wiedzieć musze przejść się do sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie korzystam z takich akcji jestem chyba za leniwa na wypełnianie formularzy z numerem pragonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety nie korzystałam i nie korzystam z takich akcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie korzystałam jeszcze z takich akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko chce mi się korzystać z takich promocji, a szkoda - bywają fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Często korzystam z takich akcji. Według mnie są fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak Ty wynajdujesz takie promocje?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤