piątek, 8 lutego 2019

Blogujesz? Testujesz! - luty 2019

Jak co miesiąc zapraszam Was do udziału w akcji organizowanej przez firmę Canpol - BlogoSfera. Jest to program dla blogujących rodziców, w ramach którego możemy testować produkty tej firmy lub otrzymujemy je jako nagrody dla naszych czytelników. 

Zasady są bardzo proste - wystarczy, że:
1. Prowadzisz blog, 
2. Zarejestrujesz się na stronie BlogoSfery Canpol,
3. Zgłosisz chęć udziału w akcji, czyli prześlesz link do wpisu promującego akcję, napiszesz kilka słów o swoim blogu i/lub przedstawisz koncepcję planowanego konkursu.
Jeśli zostaniesz wybrany do testowanie - po przetestowaniu produktów przygotowujesz wpis ze swoją opinią o produkcie. Jeśli natomiast zostaniesz wybrany do organizacji konkursu - organizujesz go na swoim blogu. 

Proste prawda? Wszystkie szczegóły znajdziesz na stronie BlogoSfery - TUTAJ

W tym miesiącu do testowania i konkursów możemy otrzymać zestawy Jungle - 15 dla testerek i po 2 dla 15 organizatorek konkursów. 

Wysyłajcie zgłoszenia - naprawdę warto!
MT

1 komentarz:

  1. Również wzięłam udział w peogramie 😊 Może szczęście nam dopisze? Życzę powodzenia! 😉

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤