czwartek, 25 lipca 2019

Moje kolejne chińskie zakupy ...


Zakupy z Chin to mój mały nałóg, tym razem padło na sklep DRESSLILY. Zobaczcie co kupiłam.
Chińskie sklepy lubię szczególnie za promocje, kupuję w nich głównie jeśli mam jakieś kupony zniżkowe (w regularnych cenach nie zawsze się opłaca).


W sklepie Dresslily znajdziecie praktycznie wszystko – ubrania, zabawki, akcesoria do domu, elektronikę, kosmetyki... Ja tym razem postawiłam na rzeczy dla dzieci i jestem bardzo zadowolona z jakości. Wszystko co kupiłam mi się podoba.

Uniwersalny organizer dowózka, mocowany na rzepy. Dobra jakość, sprawdza się świetnie.

Elegancki śliniakCarter's – jeszcze nie testowaliśmy ale myślę, że będzie robił furorę na imprezach. Jakość pierwsza klasa.

Gra logiczna – jeden z moich najlepszych chińskich zakupów. Cena zdecydowanie niższa niż w Polsce. Jakość bardzo dobra, świetna zabawa i zajęcie dla dzieci od 3 do 10 lat. Polecam!




Torebeczki na drobiazgi – kupiłam kilka – dobra jakość, staranne wykonanie.


Gdzie robicie najczęściej zakupy? Który „chiński” sklep polecacie?
MT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤