środa, 18 września 2019

Jak skutecznie pozbyć się kamienia - żel FM GROUP


Witajcie we wrześniu! Po wakacjach wracam z solidną porcją produktów, które towarzyszyły nam na co dzień podczas zabaw, rodzinnego gotowania, przeprowadzki i porządków. 
Dużo się u nas teraz dzieje, ale mam nadzieję, że już powoli osiągamy stabilizację.

Zaczynamy od sprzątania, które w obliczu remontu i przeprowadzki z dwójką maluchów wkroczyło na wyższy poziom. Musi być szybko i skutecznie. Dobrze jakby było jeszcze naturalnie, ale niestety nie zawsze się to udaje.
Naszym największym wyzwaniem okazał się kamień, z którym nijak nie  mogłam sobie poradzić.


Staram się stawiać na naturalne produkty do czyszczenia, niestety tym razem soda z octem nie dała sobie rady. Po długim szorowaniu poddałam się i do akcji wkroczyła mocna chemia. Wypróbowałam wiele komercyjnych środków i szczerze mówiąc one też średnio sobie radziły.
Oczekiwany efekt uzyskałam dopiero po użyciu żelu do usuwania kamienia i rdzy firmy FM, który mogę Wam z czystym (i odkamienionym) sumieniem polecić.

Ale uwaga - to mocny środek, którego należy używać w rękawicach i unikać jego kontaktu ze skórą! Co fajne informacja o tym znajduje się na opakowaniu.

Dzięki konsystencji żelu środek nie spływa i działa dokładnie tam gdzie chcemy. Po spryskaniu powierzchni tworzy się piana, którą należy zostawić na chwilę i dać żelowi popracować, późnej bez większego szorowania kamień zostaje pokonany. Do jego usunięcia użyłam zwykłej  gąbeczki. 


Nie lubię mocnej chemii ale czasem nie ma innej opcji. Dużym plusem tego żelu jest jego „bezobsługowość” (pryskamy, czekamy, wycieramy, płuczemy i wycieramy do sucha).
Czyszczone powierzchnie wyglądają jak nowe. 
Co ważne żel nie śmierdzi „chemią” - ma względnie neutralny zapach.

Stosowałam go na płytkach łazienkowych, drzwiach kabiny prysznicowej i armaturze łazienkowej i za każdym razem byłam zadowolona z efektu. Zwłaszcza, że inne środki nie dawały sobie rady. Szczerze nie spodziewałam się aż takiego działania i braku konieczności szorowania. 



Czas na jaki zostawiałam żel na zakamienionych powierzchniach to około 5-10 minut (5 minut na armaturze, ok 10 minut na kabinie prysznicowej), czyli mniej więcej tyle ile potrzeba czasu na zrobienie szybkiego makijażu (FM ma w swojej ofercie także kosmetyki stąd takie skojarzenie).


Żel kosztuje 17 zł za 750 ml., jest bardzo wydajny więc cena jest korzystna. Na stronie internetowej FM Group znajdziecie całą gamę produktów do czyszczenia, wszystkie w podobnych cenach. 

Znacie produkty FM? Polećcie co u Was się sprawdziło.
MT

5 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nigdy nie myłam nic wodą i octem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, ważne, że nie śmierdzi chemią, bo taki chemiczny zapach pozostaje na długo w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jeszcze sprawdzić, jak poradzi sobie ten żel, ale teraz już będę miała go na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤