piątek, 6 grudnia 2019

Foto pomysły na prezent od fotobum - RABAT

Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezenty dla najbliższej rodziny to polecam Wam coś, co u nas sprawdza się od kilku lat - kalendarze z własnymi zdjęciami. 
Odkąd mam dzieci, co roku zamawiam takie moim rodzicom, teściom i dziadkom - zawsze są zadowoleni!

Odkąd prowadzę bloga trafiam na różne firmy i akcje promocyjne, tak też było z kalendarzami. Trzy lata temu dostała kupon rabatowy do fotobum.pl i... tak z nimi zostałam do dziś! 
 


Jakość super, ceny (zwłaszcza z dodatkowym rabatem) bardzo przystępne i szybki czas realizacji więc nie szukam dalej! 

Co fajne w swojej ofercie mają nie tylko klasyczne kalendarze, ale także takie do postawienia na biurku i jednostronnicowe w bardzo atrakcyjnych cenach.



Poza kalendarzami na fotobum.pl znajdziecie między innymi fotomagnesy, zdjęcia typu polaroid i fotomagnesy polaroid

 


Wypróbowałam wszystko z ich oferty i polecam, jedyne na co trzeba zwrócić uwagę to kadrowanie zdjęć - zawsze przed złożeniem zamówienia wejdźcie w opcje edycji i sprawdźcie, czy zdjęcie jest prawidłowo wykadrowane!

A teraz najlepsze - rabat na wszystko (-10%). Kod: djncfb

Miłego utrwalania wspomnień!
MT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤