środa, 15 lutego 2017

Wielkie testowanie z Everydayme

W grudniu i styczniu na stronie Everydayme (platforma marki P&G) zorganizowano akcję „Wielkie Testowanie”. Do przetestowania były produkty Ambi Pur, Head & Shoulders, Fairy, Pampers, Lenor i Ariel, a żeby testować trzeba było napisać dlaczego chcemy przetestować dany produkt.

Mi udało się zakwalifikować do testowania pieluszek Pampers Preminum Care oraz zestawu - płyn do prania Ariel Baby i płyn do płukania Lenor Sensitive.
Już niedługo zdam relację z testowania.



Zachęcam Was do zarejestrowania się na stronie Everydayme – oprócz porad i opinii o produktach marki P&G znajdziecie tam wiele konkursów oraz będziecie mieć szanse na testowanie produktów i otrzymanie próbek.
MT

6 komentarzy:

  1. Kiedy na blogu pojawią się testy ww. produktów? W szczególności jestem ciekaw opinii na temat pieluch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero wczoraj dostałam pieluszki, tak więc właśnie startujemy z testowaniem ;) sama jestem ciekawa pampersów, bo na co dzień używamy pieluszek dada z biedronki.

      Usuń
  2. Super, gratki! My testujemy Lenor i Ariel ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pieluchy u nas się nie sprawdziły. Obserwuje i pozdrawiam mama 2 rozrabiaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My też testujemy te płyny :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤