piątek, 3 lutego 2017

„Blogosfera” Canpol Babies

Przeglądając zaprzyjaźnione blogi dowiedziałam się o świetnej akcji testowej organizowanej przez Canpol Babies. W każdym miesiącu blogerzy i blogerki mają okazję testować produkty tej marki - wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej „Blogosfery”Canpol Babies i zgłaszać swoją chęć udziału w testach. Proste, prawda? 


Teraz do testowania zestawy „Krówka” - zgłoszenia przyjmowane są do końca miesiąca. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.


Ja już wysłałam swoje zgłoszenie, a Ty?
MT

2 komentarze:

  1. Ja już 3 razy zostałam zaproszona do testowania, naprawdę fajna sprawa, polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z Twojego bloga dowiedziałam się o blogosferze ;) mam nadzieję że i nam się uda dostać coś fajnego do testowania.

      Usuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤