poniedziałek, 5 czerwca 2017

#LechLiteTestMeToo

Zbliża się lato więc do łask wracają niskoprocentowe piwa, radlery i najróżniejsze piwasmakowe. Testmetoo organizowało kilka kampanii takich właśnie piw, ja miałam okazję testować 3,5 % piwo LechLite. Do spróbowania otrzymałam 8 puszek piwa o pojemności 330 ml.

Była to moja pierwsza kampania organizowana przez testmetoo i muszę przyznać, że ich zasady bardzo przypadły mi do gustu. Podoba mi się to, że wszystkie zadania ambasadora są jasno określone już na samym początku kampanii. Co prawdy ja miałam mały problem z dodaniem mojej relacji z testu ale ostatecznie wszystkie zadania wykonałam.
Podpowiem wam – nie dodawajcie emotikon do swoich relacji, ja swoją wypełniałam w telefonie i dodałam grafikę z piwem przez co cały tekst się nie dodał, dlatego moja relacja dostępna na stronie składa się wyłącznie ze zdjęć. Można ją zobaczyć po kliknięciu w baner.
TestMeToo - dołącz do nas

Ja z uwagi na karmienie piersią pozostałam wierna piwu bezalkoholowemu (które jest świetne na laktację), testerami w przypadku Lecha Lite byli mój mąż i teściowie. 



Piwo ogólnie im smakowało, plusem jest to, że jest lekkie (nie muli) a mimo to nie traci smaku piwa. Doskonale sprawdzi się jeśli w środku tygodnia najdzie nas ochota na małe piwo oraz jako lekki napój alkoholowy podczas koncertu, czy dłuższego posiedzenia ze znajomymi. 

A Wy lubicie takie lekkie piwka, czy raczej wolicie tradycyjne?
MT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤