piątek, 16 czerwca 2017

Jak szybko i tanio wysłać paczkę bez wychodzenia z domu, czyli jak odkryłam serwis Sendello.pl

Pierwsze urodziny Natalii, które zbliżają się wielkimi krokami uświadomiły mi jak wiele zbędnych rzeczy zgromadziliśmy przez ostatni rok w domu. Nie tylko rzeczy dziecięcych, ale też naszych, z których po prostu przestaliśmy korzystać. Zrobiliśmy wielki przegląd i uzbierało się sporo przedmiotów, które postanowiliśmy wystawić na sprzedaż. I tu pojawił się pierwszy problem – WYSYŁKA!
W przypadku części rzeczy zdecydowałam, że sama pokryje jej koszty, dlatego zależało mi na tym aby dostawa była w miarę tania i szybka, a samo nadanie paczki nie było dla mnie zbyt kłopotliwe. Nie miałam czasu na przeglądanie i porównywanie cenników poszczególnych firm kurierskich dlatego szukałam kogoś kto zrobi to za mnie. I znalazłam! Zdecydowałam się nadać paczkę za pośrednictwem platformy sendello.pl
 

Serwis oferuje kompleksową obsługę dostawy przesyłek krajowych i zagranicznych, umożliwia monitorowanie naszej paczki oraz oferuje pomoc przy ewentualnych reklamacjach.
Dla mnie to bardzo wygodna opcja, bo z poziomu komputera mogłam szybko wycenić paczkę, wybrać najkorzystniejszą opcję i zamówić kuriera do domu. Szczerze - nie wyobrażam sobie jechania z Natalką na pocztę, czy do firmy kurierskiej z paczkami pod pachą.

Za pośrednictwem serwisu Sendello.pl możemy wysłać kopertę, paczkę, a nawet paletę. W przypadku przesyłek krajowych mamy do wyboru pocztę polską, inpost, patron service oraz kuriera DHL (tu tylko wysyłka palet) – poszczególne cenniki znajdziecie TUTAJ. Bardzo pomocne jest też porównanie cen poszczególnych dostawców po wpisaniu w formularz rodzaju paczki, jej wymiarów i miasta docelowego. Najfajniejsze jest to że żeby wycenić przesyłkę nie musicie się rejestrować!


Zdecydowałam się na dostawę kurierem Patron Service. Wysyłka mojej paczki pobraniowej o wadze ok 3 kg i wymiarach 40x25x25cm kosztowała tylko 13,51 zł. Dla mnie ta cena była bardzo przystępna (w każdym razie opłacało mi się skusić nabywcę darmową przesyłką).
Jestem bardzo zadowolona, kurier był u mnie w czasie wskazanym na stronie (tj. w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia), a przesyłka dotarła do odbiorcy na drugi dzień roboczy. Przez cały czas, zarówno ja, jaki i odbiorca mogliśmy śledzić podróż paczki. Po odebraniu paczki dostałam też SMSa z potwierdzeniem doręczenia (jest to bardzo fajna opcja i kosztuje jedynie 1,23 zł).  



Przy wysyłce nagród z moich konkursów również planuję skorzystać z serwisu Sendello.pl szczególnie, że wstępna wycena wygląda bardzo obiecująco!


A Wy jak wysyłacie swoje paczki? Lubicie eksperymentować i szukacie nowych rozwiązań czy raczej tradycyjnie odwiedzacie najbliższy urząd pocztowy? Chętnie poznam Wasze opinie!
MT

8 komentarzy:

  1. Nieźle - nawet nie wiedziałam, że są takie serwisy! ;) Fajna opcja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę taki serwis, na pewno sprawdzę przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że możemy być wygodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję stronę! czegoś takiego szukałam- co chwilę muszę coś wysłać, a ceny są tak rozbieżne i z obsługą różnie bywa :) tu widzę tanio i perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł na wysłanie paczki, czasami robię konkursy i ciężko znaleźć rzetelną firmę kurierską. Zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne przydatne miejsce w sieci, które muszę dopisać do listy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz o nim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤