sobota, 18 marca 2017

Podsumowanie kampanii #zakochaniwsmaku, czyli kaszki Smakija w Trnd

Kampania #zakochaniwsmaku organizowana przez Trnd powoli dobiega końca, kaszki dawno zjedzone tak więc czas na jej podsumowanie.

Kaszki Smakija firmy Zott występują w 8 wariantach smakowych: śmietankowa, czekoladowa, z cynamonem oraz z sosami owocowymi z malin, wiśni, truskawek, owoców leśnych oraz jabłek z cynamonem. Udało mi się kupić wszystkie smaki. Za 130 g opakowanie płaciłam od 1,98 zł do 2,49 zł (w zależności od sklepu). 


W testowaniu tym razem pomagała mi głównie rodzina, stworzyliśmy 8 osobową grupę testerów w szerokim przedziale wiekowym – od 5 do 66 lat. Muszę przyznać, że kaszki nam smakowały, chociaż nie do końca przekonuje mnie ich skład. Kaszki mają przyjemny, mleczny smak i są doskonałym rozwiązaniem na słodką przekąskę (od czasu do czasu).
W mojej ocenie w kaszkach jest jednak trochę za dużo cukru (ok 4 łyżeczek na opakowanie!) oraz dość mało białka, jak na mleczną przekąskę, którą miałabym polecić na co dzień.


Moim faworytem, głównie z uwagi na skład zostały kaszki bez sosów oraz kaszki śmietankowe z sosem z malin, truskawek i wiśni. Sosy te nie są dodatkowo dosładzane, ani sztucznie zagęszczane, dlatego pomijając sporą ilość cukru mogę je z czystym sumieniem polecić nawet dla większych dzieci. 



Niestety w przypadku sosu z owoców leśnych pojawiają się już sztuczne zagęstniki, a w przypadku sosu jabłkowego jeszcze syrop glukozowo-fruktozowy. Szkoda, że firma wprowadzając nowe smaki zrezygnowała ze zdrowszych rozwiązań.



Dużym minusem jest dla mnie także umiejscowienie opisu składu kaszek z sosami, pomiędzy pojemniczkami z kaszką i sosem - bardzo ciężko się do niego dostać bez odchylenia części opakowania. Co ciekawe w przypadku kaszek z sosami z malin, truskawek i wiśni pomiędzy pojemniczkami jest tabelka z wartościami odżywczymi, opis natomiast jest łatwo dostępny.


 Podsumowując kaszki Smakija są dobre, jeśli mamy ochotę na słodki deser o mlecznym smaku kaszki manny. Od czasu do czasu taka porcja cukru na pewno nam nie zaszkodzi!

Była to moja pierwsza kampania Trnd i ogólnie oceniam ją pozytywnie. Nie miałam problemu z samodzielnym zakupem kaszek, korzystaniem z platformy zwrotu kosztów ani z wypełnianiem zadań ambasadora. Polecam Wam rejestrację na tej platformie – obecnie trwa przyjmowanie zgłoszeń do kampanii kaszek Monte.

Pochwalcie się co smacznego ostatnio testowaliście!
MT

1 komentarz:

  1. Już trzeci dzień z rzędu obiecuję sobie, że je kupię i zapominam :/
    A mam naprawdę taką chęć na nie, że ło...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤