środa, 1 marca 2017

Wielofunkcyjny zestaw do strzyżenia Braun MGK3040 – czyli męskie testowanie z Piotrem Baryckim ze Spider's Web

Dziś czas na relację z męskiego testowania, w którym bierze udział mój mąż. Na początku tego roku mąż zakwalifikował się do projektu testowania golarki Braun MGK3040 organizowanego przez blogerów ze Spider's web – po testach powstanie recenzja z punktu widzenia pięciu mężczyzn. Sama jestem ciekawa wyników.
Zgodnie z opisem producent golarka nadaje się zarówno do strzyżenia włosów, stylizacji długiej brody, jak i zwykłego golenia. Za pomocą grzebieni i nasadek znajdujących się w zestawie można uzyskać do 13 różnych ustawień długości, co 2 mm.
W skład zestawu wchodzą: maszynka, 4 nasadki (grzebienie), trymer, jednorazowa maszynka Gillette Body, ładowarka, pędzelek do czyszczenia i instrukcja obsługi (brak w języku polskim). Cena zestawu to ok 240 zł.



Mój mąż jest ogólnie zadowolony - maszynka jest lekka, dobrze leży w dłoni (ergonomicznie wygięty korpus ułatwia jej trzymanie), cicha, wykonana z dobrego plastiku i dobrze spasowana (łatwo wymienia się końcówki). Minusem jest brak trymera do nosa i uszu (jest on w droższym modelu) i brak końcówki do golenia na gładko, którą posiada większość tańszych maszynek. 


Podsumowując maszynka dość precyzyjna, jednak bardziej przypadnie do gustu posiadaczom długich bród, które wymagają stylizacji, niż mężczyznom, którzy potrzebują maszynki do codziennego golenia. W ocenie mojego męża jest ona mniej wszechstronna, niż sugeruje producent.
Ogólna ocena to 4 / 5.



Podsumowanie:
jakość wykonania 4,5 / 5
różnorodność zastosowania 4 / 5
czas pracy 4 / 5
dokładność golenia 3 / 5 (ze względu braku końcówki do golenia na gładko)
głośność 4,5 / 5
wygoda 4,5 / 5
cena 3,5 / 5 (z uwagi na mniejszą wszechstronność niż sugeruje producent)



Obecnie na stronie everydayme, dla zarejestrowanych użytkowników, jest organizowany konkurs, w którym można wygrać produkty Braun - golarki i depilatory - aby wziąć udział wystarczy wypełnić krótki test, zgłoszenia są przyjmowane do 14 marca. Powodzenia!
MT

2 komentarze:

  1. Może jak coś ma być do wszystkiego to w konsekwencji jest... jak zwykle?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤