poniedziałek, 27 marca 2017

Baw się z nami i płać mniej – promocja Streetcom i emag.pl

Miałam przyjemność brać udział w kolejnej ciekawej akcji promocyjnej organizowana przez Streetcom i sklep internetowy emag.pl. Zasady są dość proste – wystarczy, w okresie od 23.03 do 13.04. 2017 r., kupić w sklepie internetowym emag.pl zabawkę dla dziecka w wieku od 6 do 12 miesięcy i wgrać paragon na platformie Streetcom aby otrzymać 25 zł zwrotu za swój zakup.

Nie mieliśmy jakichś szczególnych potrzeb zabawkowych ale postanowiłam skorzystać z okazji i kupić zabawkę na prezent dla mojego siostrzeńca. Wybór zabawek dla dzieci we wskazanym przedziale wiekowym, dostępnych od ręki w sklepie, nie był zbyt duży ale udało mi się znaleźć coś typowo chłopięcego – zabawkę firmy Mappy - mój pierwszy kokpit samochodowy. Zabawka po przecenie kosztowała 36,59 zł (ze zwrotem jedynie 11,59zł!). 


Sklep internetowy emag.pl był mi znany wcześniej, kilkukrotnie już tam kupowałam. To na co trzeba zwrócić uwagę rozważając zakupy w tym sklepie to dostępność towaru – sklep ma dużą ofertę i bardzo konkurencyjne ceny ale niektóre towary nie są dostępne od ręki, często trzeba poczekać 7-21 dni. Dlatego ja kupuję tam tylko jeśli produkt jest dostępny w magazynie sklepu. Ogromnym plusem jest szybka i zawsze darmowa dostawa towarów (kurierem lub do paczkomatu) - niezależnie od kwoty zamówienia. Paczki zawsze docierały do mnie na drugi dzień od zamówienia. Tak było i tym razem – zabawka zamówiona w piątek po południu jest już u mnie!
Nie wiem tylko czy Natalka zechce oddać to cudo ciotecznemu bratu... 



Podsumowując - super akcja, proste zasady i przede wszystkim możliwość zrobienia niespodzianki dziecku. Sprawdźcie swoje panele na Streetcom i skrzynki mailowe, bo akcja trwa do 13 kwietnia 2017 r.
Pochwalcie się co kupiliście swoim Maluszkom!
MT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤