sobota, 1 kwietnia 2017

#Detoxparty – maseczki od L'oreal

Kilka dni temu otrzymałam od L'oreal próbki maseczek do twarzy – Pure Clay. W zestawie znalazłam 5 maseczek - 3 z trzema rodzajami glinki i wyciągiem z eukaliptusa oraz 2 z trzema rodzajami glinki i aktywnym węglem.

 
Celem akcji, oprócz promocji produktu, było zachęcenie do zorganizowania babskiego #detoxparty i zrobienia sobie konkursowego selfie, zdjęcie należało opublikować na instagramie, a nagrodą były maseczki.

Niestety moje próbki przyszły po umówionym babskim spotkaniu, dlatego z konkursu nici... ale przynajmniej wypróbujemy z przyjaciółkami maski! Oczywiście zdam relację z testowania.

Organizowałyście swoje #detoxparty?
MT

3 komentarze:

  1. Ja miałam w planie, ale dostałam próbek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze przyjdą - u mnie było ok tygodnia opóźnienia ;)

      Usuń
  2. Zanurz się w psim świecie na naszym blogu! Odkryj fascynujące opowieści, praktyczne wskazówki i mnóstwo radości z życia z czworonogiem. Czytaj, dziel się i inspiruj się! https://nasze-psy.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤