Kampania #ActiviaInSync
organizowana przez Streetcom dobiega końca - czas na moje
podsumowanie. Niestety nie mogłam sprawdzić działania jogurtu na
sobie, ponieważ w kampanii można było kupić jedynie 10 jogurtów, z czego 7
rozdałam rodzinie i znajomym. Trzy jogurty, które został dla mnie
to stanowczo za mało aby sprawdzić czy mój żołądek i ja zdołamy
odnaleźć harmonię.
Osoby, które testowały
za mną jogurty były zadowolone ze smaku i nowego rozwiązania,
czyli połączenia jogurty naturalnego z sosami owocowymi. Moim
zdaniem te jogurty świetnie nadają się do płatków i na szybką
przekąskę.
To co mnie osobiście nie
przekonuje to dość duża zawartość cukru, jak na zdrowy,
naturalny jogurt (ale mi cukier przeszkadza zawsze więc warto samemu to
ocenić).
10 sztuk jogurtu to
trochę za mało aby w pełni go przetestować, rozdać i ocenić.
Poszczególne smaki nam smakowały ale niestety nie jestem w stanie
powiedzieć nic o działaniu na układ trawienny. Jeśli ktoś z Was
regularnie je Activię napiszcie proszę o jej działaniu w
komentarzu. Chętnie poznam Wasze zdanie!
MT
mi ciezko idą kampanie na streetcom,
OdpowiedzUsuńmialam jedynie kampanie z lego duplo. ale moze kiedys się coś jeszcze trafi.
Teraz szykuje się kampania drogerii Hebe więc może Ci się uda! :) Powodzenia!
UsuńStronkę znam i już miała okazje uczestniczyć w kilku kampaniach .Jeśli chodzi o jogurty są smaczne i kupuje je od czasu do czasu .
OdpowiedzUsuńbardzo lubimy:)
OdpowiedzUsuń