środa, 12 kwietnia 2017

Podsumowanie kampanii #ActiviaInSync - testowanie ze Streetcom

Kampania #ActiviaInSync organizowana przez Streetcom dobiega końca - czas na moje podsumowanie. Niestety nie mogłam sprawdzić działania jogurtu na sobie, ponieważ w kampanii można było kupić jedynie 10 jogurtów, z czego 7 rozdałam rodzinie i znajomym. Trzy jogurty, które został dla mnie to stanowczo za mało aby sprawdzić czy mój żołądek i ja zdołamy odnaleźć harmonię. 

Osoby, które testowały za mną jogurty były zadowolone ze smaku i nowego rozwiązania, czyli połączenia jogurty naturalnego z sosami owocowymi. Moim zdaniem te jogurty świetnie nadają się do płatków i na szybką przekąskę.
To co mnie osobiście nie przekonuje to dość duża zawartość cukru, jak na zdrowy, naturalny jogurt (ale mi cukier przeszkadza zawsze więc warto samemu to ocenić). 

 

10 sztuk jogurtu to trochę za mało aby w pełni go przetestować, rozdać i ocenić. Poszczególne smaki nam smakowały ale niestety nie jestem w stanie powiedzieć nic o działaniu na układ trawienny. Jeśli ktoś z Was regularnie je Activię napiszcie proszę o jej działaniu w komentarzu. Chętnie poznam Wasze zdanie!
MT

4 komentarze:

  1. mi ciezko idą kampanie na streetcom,
    mialam jedynie kampanie z lego duplo. ale moze kiedys się coś jeszcze trafi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz szykuje się kampania drogerii Hebe więc może Ci się uda! :) Powodzenia!

      Usuń
  2. Stronkę znam i już miała okazje uczestniczyć w kilku kampaniach .Jeśli chodzi o jogurty są smaczne i kupuje je od czasu do czasu .

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤