czwartek, 31 sierpnia 2017

CzuCzu - kreatywny prezent dla Twojego dziecka

Dziś mam dla Was kolejną propozycję prezentu dla rocznego malucha - coś co sprawi radość dziecku i jego rodzicom. Natalka ma mnóstwo zabawek, dlatego czasem gdy ktoś pyta, co Jej kupić w prezencie mam spory problem z odpowiedzią. Staram się unikać słowa „nic”, bo sama zawsze się złościłam słysząc taką odpowiedź, dlatego jeśli akurat nie mamy żadnych konkretnych potrzeb proszę o książki lub coś do zabawy i nauki. Jednym z takich pewniaków są produkty CzuCzu, których mamy już spora kolekcję.


Pierwszą „książeczkę” kupiłam sporo przed pierwszymi urodzinami Natalii, kolejne dostała i muszę przyznać, że wszystkie, które mamy są świetne. Książeczki CzuCzu towarzyszą nam w podróży, podczas spacerów i codziennych zabaw. Natalka świetnie rozpoznaje symbole i dźwięki, chętnie je naśladuje i pokazuje. Nauka przez zabawę w najprostszej formie!




Wszystkie książeczki są utrzymane w podobnej stylistyce i co najważniejsze są wykonane z grubego, dobrej jakości papieru!




U nas najlepiej sprawdza się obrazkowa książeczka na kółeczku, bo można ją przypiąć do wózka, czy torby. Mamy też karty obrazkowe na sznureczku, które również często nam towarzyszą w podróży. 
Książeczki harmonijki są trochę mniej poręczne, jeśli chodzi o zabieranie ich na spacer, ale w domu się sprawdzają.





Seria 1+ wspiera rozwój umiejętności językowych, rozwija wyobraźnię oraz ćwiczy zdolność zapamiętywania. Dziecko poprzez zabawę poznaje nowe słowa, obrazki i dźwięki. A co najważniejsze robi to wszystko z rodzicem, co wpływa na budowanie relacji i więzi.



Książeczki z tej serii to całkowicie polski produkt, tworzony i wydawany przez krakowską spółkę Bright Junior Media. W ich ofercie możecie znaleźć produkty CzuCzu i XploreTeam, dla dzieci od 0 do 12 lat.

Dla najmłodszych przygotowano serię kart kontrastowych 0+, dla większych dzieci (1 -5 lat) wiele propozycji dostosowanych do wieku - książeczki obrazkowe, karty, puzzle, zagadki, książeczki edukacyjne, gry logiczne, memory. A dla najstarszych - serie quizów edukacyjnych.
Zajrzyjcie na stronę firmy - na pewno znajdziecie coś fajnego dla Waszych dzieci lub na prezent. 


Moim zdaniem książeczki z serii 1+ będą doskonałym prezentem (lub dodatkiem do prezentu) na pierwsze urodziny. U nas sprawdzają się doskonale.  

Znacie CzuCzu? A może macie inne sprawdzone „zabawki”, które ucieszą i dziecko i rodzica? Napiszcie w komentarzu!

MT

26 komentarzy:

  1. Czuczu są bardo popularne wśród maluszków i mam, które znam :) Ładne zrobione, kolorowe, o tematyce, którą kochają maluszki. Taka książeczka lub karty do oglądania to prezentowy strzał w dziesiątkę, gdy wybieramy się do maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze, gdybym była mniejsza na pewno bym się pobawiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Az przyciaga wzrok. Lubie takie kolorowe zabawki. Firma jest nam znana. Cos chyba mamy naeet w donu ale przy tych wszystkich zabawkach trudno mi powiedziec. Moi sa nieco starsi ale dla takich maluszkow jak najbardziej sie przyda 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie seria XploreTeam będzie dla Was idealna :)

      Usuń
  4. Znamy czuczu i je bardzo lubiliśmy jak Gabryś był mniejszy, bardzo często je kupowaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzisz, a ja zastanawiałam się co kupić chrześniakowi :) Już wiem :P :*

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ! Że też ja tego wcześniej nie widziałam <3 rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak synek był mniejszy to czu czu była podstawą jego zabawy. Do dziś chętnie ięga po puzzle tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. CzuCzu są super. Mamy kilka różnych rzeczy i nigdy nie byłam zawiedziona!

    OdpowiedzUsuń
  9. My również korzystamy z CzCzu. Na każdym etapie mamy inną serię. Świetne książeczki i materiały edukacyjne

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy moje córki były młodsze miały wiele zabawek z czuczu. Zostały spakowane i służą teraz innym dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie fajne te książeczki, a obrazki są naprawdę przesłodkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. CÓRKA JAKO DWU LATEK UWIELBIAŁA ZAGADKI CZUCZU

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy- zresztą raczkuję w temacie gier dla dzieci. Mam 5 tygodniowego kawalera w domu, więc aktualnie kupiłam książeczki kontrastowe. Ja pamiętam chińczyka jako grę dla dużych i małych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O CzuCzu słyszałam wiele dobrego, nie było mi jednak dane sprawdzić :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne dla mojej siostrzenicy. Niebawem skończy roczek

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię, gdy książeczki nie ograniczają się tylko do ładnych obrazków, ale maja w sobie coś więcej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że książeczki juz nam się nie mieszczą nigdzie, ale nie trafiliśmy na nic z tej serii. Chyba musimy nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię tego typu książeczki, jak Filip był młodszy to uwielbiał je. Teraz ma innych ulubieńców, więc te podobne poszły do kartonu, gdzie czekają na kolejnego wielbiciela książeczek <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę sam taki prezent kupić dla mojej koleżanki.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤