środa, 15 sierpnia 2018

46 edycja blogosfery Canpolbabies - testowanie produktów dla najmłodszych


Za mną (i przede mną) kolejne testowanie z Blogosferą Canpolbabies, tym razem otrzymałam zestaw dla maluszka, w składzie którego znalazły się pluszowa owieczka, gryzak i smoczek wraz z opakowaniem. Moja córka z radością zaopiekowała się owieczką, natomiast pozostałe produkty są pierwszym prezentem dla małego testera lub testerki, który(która) pojawi się za kilka miesięcy.

Niejednokrotnie wspominałam Wam już o akcji Blogosfera – to program dla blogujących rodziców, w którym co miesiąc można otrzymać produkty do testowania lub organizacji konkursu na swoim blogu. Zasady są bardzo proste – wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ. W formularzu zamieszczamy krótki opis naszego bloga i koncepcję konkursu (jeśli chcielibyśmy taki zorganizować), oprócz tego należy podać link do naszej strony, gdzie informujemy innych o akcji. Wszystkie szczegóły i aktualną edycję akcji znajdziecie TUTAJ.

Produkty, które otrzymałam do testowania, to:

Pluszowa owieczka z pozytywką
Zabawka jest miękka i przyjemna w dotyku, ciągnąc za ogonek uruchamiamy pozytywkę, której dźwięki są odpowiednie zarówno dla Maluszka, jak i jego rodziców. Myślę, że cicha melodia będzie doskonała do wyciszania przed snem i zasypiania. Dodatkowo na ogonku znajduje się gryzak. Moja dwulatka chętnie przytula owieczkę, tak więc zabawka z pewnością posłuży dłużej niż kilka miesięcy.


Gryzak silikonowy
Gryzak jest wykonany z miękkiego silikonu, jest bardzo lekki, a jego kształt ułatwi chwytanie przez małe rączki. Przy Natalce używaliśmy gryzaków tej firmy i zawsze byłam zadowolona z ich jakości.



Smoczek i pojemnik na smoczek
To produkty z najnowszej kolekcji „Pastelove”, są wykonane z bezpiecznych materiałów oraz mają bardzo ładne, delikatne wzory. Moja córka jest bezsmoczkowym dzieckiem, dlatego ciężko wypowiadać mi się na temat skuteczności tych smoczków, jednak na pewno próbujemy użyć tego smoczka przy drugim dziecku.
Pojemnik to świetne rozwiązanie, smoczek jest zawsze w wiadomym miejscu, nie zabrudzi się i łatwiej będzie go znaleźć w torbie z milionem potrzebnych rzeczy.




Produkty te są dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych – różowej i niebieskiej. 


Moim zdaniem taki zestaw to idealny pomysł na prezent dla noworodka, co sądzicie?
MT

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty tej marki. Nigdy nie byłam zawiedziona z ich używania i moje dzieci chyba też nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczności... Produkty tej marki są już na rynku popularne od wielu lat i z tego co widzę to tylko zyskują na jakości, super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty tej marki zawsze się sprawdzają, więc na prezent są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam w domku jeszcze małego tester, ani testerki, Ale gdy już się pojawi to będę wiedziała co kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka lubi produkty z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta owieczka jest urocza, od razu wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie świetny prezent dla noworodka 🙂 podoba mi się również sama inicjatywa blogosfery!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne ! Ja nie mam dzieci ale chetnie kupila bym cos takiego dla siostrzenca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prezenty. Świetna inicjatywa i super produkty, które warto wziąć pod uwagę dokonując zakupu z myślą o obdarowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa akcja. Mnie się jeszcze nigdy nie udało.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤