środa, 3 stycznia 2018

Moje pierwsze zamówienie z chińskiego sklepu TwinkleDeals

Witajcie w Nowym Roku! Ja rok 2018 zaczęłam wyjątkowo spokojnie i przyjemnie. Mam nadzieję, że taki początek będzie dobrą wróżbą na kolejne miesiące.
Styczeń na blogu będzie czasem podsumowań już rozpoczętych kampanii oraz czasem świętowania. Mam nadzieję, że razem ze mną zechcecie uczcić pierwsze urodziny bloga i weźmiecie udział w konkursach, które dla Was zaplanowałam!
Dziś jednak podsumowanie zakupów z chińskiego sklepu TwinkleDeals.
Były to moje pierwsze zakupy w sklepie TwinkleDeals i tym razem kupiłam głównie ubrania dla siebie. Niestety w przypadku bluzek nie trafiłam do końca z rozmiarem i są trochę zbyt obcisłe, ale na piżamy doskonale się nadają. Plusem jest to, że prawie całe zamówienie otrzymałam w jednej paczce, czekam co prawda na jeszcze jedną rzecz ale i tak jestem zadowolona z czasu realizacji zamówienia.


Pierwsza bluzka - „świąteczna”. Mam dość specyficzne poczucie humoru i lubię bluzki z napisami, dlatego skusiłam się na tą. Dla mnie rewelacja. Znajdziecie ją TUTAJ.



Kolejna bluzka z napisem – tym razem z wycięciem na ramię. Super sprawdza się jako „domowa” bluzka do getrów. Prezentuje się bardzo dobrze. Znajdziecie ją TUTAJ.



Czapka męska, drobiazg dla męża żeby nie narzekał, że nic mu nie kupuję. Ciepła i dobrze wykonana, doskonale sprawdza się podczas długich zimowych spacerów. Do kupienia TUTAJ.




Na koniec mój numer 1 tego zamówienia. Komin, z którym praktycznie się nie rozstaję. Żałuję, że kupiłam tylko jeden, bo teraz jest już niedostępny w sklepie. Dobrze wykonany, ciepły, nie rozciąga się! Polecam. Dostępny TUTAJ.





Napiszcie w komentarzu, czy coś wpadło Wam w oko.
MT

21 komentarzy:

  1. Niestety, to nie mój styl, ale sweterek świąteczny jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świąteczny sweterek mnie naprawdę mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kominy i czepeczki, ale głównie recznie robione. Czy znajdę takie w tym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, w tym sklepie jest tylko chińska masówka ;)

      Usuń
  4. Hahaha sweterek przekosmiczny, też lubię ten rodzaj poczucia humoru, mało co mnie razi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bluzki mega :D Szczególnie świąteczna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe zakupy. Tą bluzę sama jakiś czas temu zamówiłam, tylko czarną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąteczna bluzka zawsze się przyda, a komin to chyba teraz najważniejsze w zimie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie - zakupy do pozazdroszczenia:)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie na nowy post 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza ta pierwsza świąteczna bluza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szara bluzeczkę z otwartym ramieniem poluje już od jakiegoś czasu:) Musze w końcu zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ten komin skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio zamówiłam czapkę dla swojego ;) ta świąteczna bluzka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tym chińskim sklepie, ale na pewno dzięki Twojemu wpisowi na ten temat, to się mu bliżej przyjrzę. Ostatnio kompletuję dla siebie wyprawkę do szpitala i poszukuję sukienki ciążowe, może tam coś takiego również będzie i dla sprawdzenia sobie jakieś rzeczy stamtąd zamówię. Może znajdę też jakieś ozdoby do pokoju mojego dziecka? Nigdy nie wiadomo, na co się trafi. Raz miałam przypadek, że zatrzymano moją przesyłkę i musiałam zapłacić cło. Niestety czasem się tak zdarza, a nic szkodliwego nie było tam przewożono, dlatego jak zamawiam czasem z rzeczy z AliExpress to modlę się, aby coś takiego nie miało miejsca. Pozdrawiam serdecznie! Mam nadzieję, że jeśli sklep Ci się spodobał to robisz tam często zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤