sobota, 6 stycznia 2018

Pomysł na prezent dla dużego chłopca z chińskiego sklepu Gamiss

W tym miesiącu są urodziny mojego męża, szukając inspiracji trafiłam na kolejny „chiński” sklep – Gamiss. W sklepie ubraniami, biżuterią i dodatkami można znaleźć całkiem sporo dodatków do domu i zabawek. Ja tym razem skupiłam się na zabawkach dla trochę większych chłopców chłopców. Zobaczcie co znalazłam.

KLIK

Samochód sterowany – zabawka o której marzy każdy chłopiec, niezależnie od wieku - KLIK
Mały sterowany samochodzik, zapakowany w puszkę - KLIK
Dron z kamerką, dzięki któremu możemy zobaczyć świat z trochę innej perspektywy - marzenie każdego gadżeciarza - KLIK


Scyzoryk, ponadczasowy niezbędnik każdego mężczyzny - KLIK

Mini konsola, która ma w sobie aż 100 różnych gier, gadżet który pozwoli cofnąć się do czasów dzieciństwa - KLIK

Survivalowa bransoletka, czyli kompas, gwizdek, nożyk i krzesiwo, którym podobno można rozpalić ogień - KLIK


Co sądzicie o takich gadżetach? Ja skuszę się na mini samochodzik sterowany jako dodatek do klasycznego, zawsze dobrego, książkowego prezentu.
MT

18 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje, może skorzystam z którejś. Najbardziej spodobała mi się mini konsola ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycję, ale jednak o dronach można dużo rozmawiać, ponieważ Polskie prawo nie na wszystko pozwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukałam czegoś dla syna i chyba zamówię mu ten sterowany samochodzik

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam właśnie na tą mini konsole

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe propozycje. Dla dzieci jak znalazł. Ja jeszcze ni robiłam tam zakupów, ale w końcu muszę to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Alba była by przezadowolona z konsoli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. podobno w życiu faceta najgorsze są pierwsze 40 lat dzieciństwa, a jak będzie, zobaczymy, hahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. Scyzoryk, dron i konsola - moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Drony i konsola to ostatnio hity na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Samochodów zdalnie sterowanych nigdy za wiele :D
    Moja córka jak i syn świetnie się razem bawią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o starszych chłopców, to ja w tym roku mojego facetowi zrobiłam nie lada niespodziankę. Zamówiłam mu bardzo fajny i zarazem oryginalny gadżet z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego i jak tylko mój facet zobaczył co to , cieszył się jak małe dziecko. Fajnie czasami jest zrobić taką niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla chłopaka świetnym pomysłem będzie również głośnik przenośny. Najlepszy znalazłem na stronie https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Omega.bhtml i zainteresowało mnie również to, że takie głośniki są w naprawdę dobrej cenie, a do tego mają najlepszą jakość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój mąż akurat za bardzo gadżetów nie lubi, ale za to lubi dobrze wyglądać dlatego planuję zamówić mu eleganckie buty, które znalazłam w ofercie https://butymodne.pl/ . Jestem pewna że będzie się cieszyć, tym bardziej że stare już są trochę zniszczone

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że jeśli chodzi o mężczyznę to nawet i takie prezenty mogą się podobać. Ja za to w przypadku kiedy kupuję prezenty dla kobiet to tylko w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet gdyż wiem, że jest to bardzo fajne miejsce z całym mnóstwem upominków.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤