sobota, 17 lutego 2018

Kampania Trnd #asstrongasiam - antyperspirant Adidas Adipower


Przełom roku to często czas podsumowań i planów zmiany dotychczasowych nawyków. Chyba najczęściej pojawiającym się postanowieniem jest zmiana stylu życia na zdrowszy, czyli więcej warzyw i więcej sportu!
W tym roku z pomocą przyszła nam kampania #Adipower organizowana przez platformę Trnd i firmę Adidas.

Kampania była skierowana do osób aktywnych, więc idealna dla wszystkich, którzy (tak jak ja) weszli w nowy rok z wielkim zapałem do ćwiczeń i nie poddali się po pierwszym miesiącu. 
Tym razem miałam możliwość testowania razem z mężem, ponieważ w paczce ambasadora znalazły się dwa dezodoranty w sprayu o pojemności 150 ml - dla kobiet i mężczyzn.



Adidas Adipower to antyperspirant, który dzięki formule "Smart Body Response" reaguje na intensywność naszego wysiłku i niweluje wydzielanie się potu aż do 72 godzin.
Dezodorant działa aktywnie wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujemy. Aktywowana podwyższoną temperaturą naszego ciała technologia reaguje i dostosowuje się do nas, stopniowo uwalniając zapach. 


Oboje jesteśmy zadowoleni ze skuteczności naszych antyperspirantów – doskonale chronią przed potem i mają delikatny, przyjemny, lekko kwiatowy zapach. Co ważne - prawidłowo używany dezodorant nie zostawia białych śladów na ubraniach (należy aplikować go z odległości ok 10 cm od ciała).


Jeśli zależy Wam na całodziennej ochronie przed potem i nieprzyjemnym zapachem koniecznie wypróbujcie antyperspiranty Adidas Adipower – gwarantuję, że będziecie zadowoleni!
MT




17 komentarzy:

  1. Oj, dawno już korzystałam z produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie spreye adidasa. Są skutwcześniej i ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  3. Adidasa kiedyś używałam, nawet mi się sprawdzał, ale mój maż sobie bardzo chwali :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie ma filmiku z jakiegoś biegania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adidas nawet niezły, choć bardziej mi się sprawdzają produkty rexony. Klaudia j

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś lubiłam dezodorant Adidasa, dziś jakbym już zapomniała o produktach tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam dezodorant Nike. Jakoś na Adidasa nie zwracałam uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam dezodorantu tej firmy jakoś nie wpadły mi w ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam i jestem oczarowana zapachem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się niestety nie załapałam na tą kampanię, ale słyszałam, że cieszy się dużym powodzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też brałam udział w kampani ale u nas produkt nie sprawdził się jeśli chodzi o skuteczność. Zapach bardzo nam się podobał

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam już wiele dezodorantów i różnie się sprawdzały. Z Adidasem jeszcze nie miałam doczynienia. Koniecznie muszę zakupić skoro warto!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś używałam z adidasa było ok, ale przerzuciłam się na inny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię antyperspiranty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie adidas nie sprawdza się niestety, ale u mojego męża już tak. Fajna kampania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Adidasa używałam wiele lat temu, z biegiem czasu zastąpiły go produkty innych marek :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤