piątek, 20 stycznia 2017

Kapsułki Vizir Go Pods z Everydayme

Jedna z pierwszych dużych kampanii testowych, w których brałam udział była organizowana w 2015 roku przez everydayme.pl i dotyczyła kapsułek do prania Vizir Go Pods.
Testowanie było dla mnie świetną zabawą i pretekstem do zaproszenia znajomych. Wkręciłam się na całego. 
Kapsułki spodobały mi się na tyle, że po kampanii kupiłam kolejne opakowania. I chociaż teraz używam środków  do prania dedykowanych dla dzieci to nadal używam głównie kapsułek do prania.

O przebiegu kampanii można poczytać tutaj, znajdziecie tam także opinie o tych kapsułkach.









W następnym wpisie relacja z testowania maty edukacyjnej. MT

1 komentarz:

  1. ja brałam udział w testowaniu w obecnej kampanii Everydayme.pl i jestem bardzo zaskoczona kapsułkami, wcześniej skorzystałam z kapsułek innej firmy i bardzo się zraziłam do ich używania, ale te mnie przekonały. Po pierwsze są uniwersalne, do białego i kolorowego prania, doskonale sobie radzą z różnymi plamami, ładnie rozpuszczają się w różnych temperaturach, nie zostawiają resztek kapsułki a to duży plus. Nie muszę wspominać jak pięknie pachną, jestem zachwycona i zachęcona do kupowania właśnie tych kapsułek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤