sobota, 28 stycznia 2017

słodkie testowanie ze Streetcom


Biorę właśnie udział w kampanii testowej pralinek Wedla organizowanej przez Streetcom – jest to z całą pewnością najsłodsza akcja testowa, w jakiej do tej pory uczestniczyłam. Pierwszy raz nie miałam problemów ze znalezieniem chętnych do pomocy w ocenie testowanych produktów - chętnych było nawet więcej niż samych pralinek.
Jest to moje pierwsze testowanie produktów spożywczych i pierwsza kampania organizowana przez Streetcom - muszę przyznać, że świetnie się przy tym bawiłam – miałam dobry pretekst do spotkań z rodziną i znajomymi, a do tego mogłam zajadać się czekoladkami.


Wedel wypuścił na rynek nową serię słodyczy – pralinki smakiem nawiązujące do znanych deserów. Pralinki dostępne są w trzech wariantach Clasic, Fusion i Dark. W każdym z pudełek znajduje się 18 osobno pakowanych czekoladek (o łącznej wadze 192g) w 3 wariantach smakowych.
Clasic - czekoladki mleczne z nadzieniem o smaku Tiramisu, Panna Cotta, Crème Brûlée
Fusion - czekoladki mleczne z nadzieniem o smaku Cocoa & Orange, Dulce de Leche, Caramel & Nuts
Dark - czekoladki deserowe z nadzieniem o smaku Lemon Tart, Pavlova Dessert i Chocolate Mousse & Orange 


Nie miałam możliwości sama spróbować wszystkich 9 smaków, jednak moi pomocnicy szczegółowo dzielili się ze mną wrażeniami. Pralinki testowałam z grupą ok 20 osób w wieku od 5 do 65 lat.
Do testów przyłączyła się także Natalia, która chętnie smakowała pudełka oraz tekturki z ich wnętrza, co okazało się świetną zabawą (po raz kolejny zastanawiam się po co nam te wszystkie zabawki...). 


Zdecydowana większość osób oceniła smak czekoladek pozytywnie, chociaż znalazły się osoby dla których niektóre pralinki były za słodkie. Niemniej w poszczególnych opakowaniach każdy znalazł smak, który mu odpowiadał. Kilkukrotnie spotkałam się także z zarzutami, że poszczególne smaki wcale nie przypominają tytułowych deserów (np. tiramisu, czy lemon tart).
To co spodobało się wszystkim, których częstowałam pralinkami to opakowanie – poręczne, estetyczne pudełko i osobno opakowane pralinki – świetne na prezent.
Najwięcej emocji wzbudziła cena pralinek – wg sklepów internetowych cena opakowania waha się od 15 zł do 18 zł. Wszyscy dorośli testerzy uznali taką cenę za zbyt wysoką, głównie z uwagi na ilość pralinek w opakowaniu. Głównym argumentem było to, że podobną ilość równie dobrych słodkości innych marek można kupić w niższych cenach.

Podsumowanie:
smak – 4 / 5
opakowanie – 4,5 / 5
cena – 2 / 5







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤