piątek, 20 stycznia 2017

Najważniejszy w każdym działaniu jest początek

Na dobry początek kilka słów o mnie i o tym po co powstaje ten blog. Mam na imię Kamila i jestem mamą małej Natalki.

Wiele rzeczy, które posiadam – zwłaszcza dla dziecka – kupowałam na czuja, ponieważ nie mogłam znaleźć rzetelnych opinii na ich temat. Dlatego, żeby nie zwariować na urlopie macierzyńskim postanowiłam założyć bloga i opowiedzieć Wam o produktach, których używam, które otrzymuję w
kampaniach dla testerek, gratisach (teraz głównie dla maluszka) oraz wygrany w konkursach internetowych.

Mam nadzieję, że informacje zamieszczone na moim blogu choć trochę pomogą Wam w podjęciu decyzji co do zakupu niektórych rzeczy i pozwolą zaoszczędzić trochę pieniędzy, czasu i miejsca w szafie.


Postaram się także podpowiedzieć Wam w jaki sposób i gdzie zdobywać gratisy, promocyjne produkty, produkty do testowania oraz gdzie organizowane są ciekawe warsztaty i konkursy internetowe. No i najważniejsze – jak mieć czas na to wszystko będąc świeżo upieczoną mamą.
Zaglądajcie tu regularnie MT

2 komentarze:

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i chęć zostawienia komentarza, mam nadzieję, że zmotywuje mnie on do dalszego rozwijania mojej pasji ❤